پارسیان غرب مهر | سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | نورگیر حبابی

سقف پاسیو , سقف حیاط خلوت, اجرای سقف پاسیو

ارزان ترین قیمت سقف پاسیو

  • در اینجا قصد داریم سوالات متدوالی که مشتریان عزیز درباره ارزان ترین و کم هزینه ترین قیمت سقف پاسیو یا حیاط خلوت از شرکت پارسیان غرب مهر می پرسند پاسخ دهیم.
  • ارزان ترین قیمت سقف پاسیو یا ارزان ترین قیمت سقف حیاط خلوت کدام است ؟ خیلی از مشتریان به دنبال کم هزینه ترین پوشش برای سقف پاسیو یا حیاط خلوت می گردند .قطعا کم هزینه ترین پوشش برای سقف پاسیو مصالحی مانند ایرانیت و آردواز می باشد ولی تمام نور شما را میگیرد و علنا دیگر نوری ندارید. و همینطور که میدانید به صورت کامل آبندی نمی شود به این دلیل شرکت ما اصلا به مشتریانی که حتی دنبال کمترین قیمت میگردند چنین پیشنهادی نمی کنند . پیشنهاد شرکت پارسیان غرب مهر برای کم هزینه ترین پوشش با ماندگاری بالا و آبندی کامل و داشتن 95% نور از نورگیر استفاده از پوشش پلی کربنات برای سقف پاسیو طبقه اول می باشد. سقف پاسیو با پوشش پلی کربنات به این صورت اجرا می شود که در زیر آن کلاف آهن کشی نموده و بعد از ضد زنگ و رنگ آمیزی روی آن پوشش پلی کربنات دوجداره یا چند جداره اجرا می شود . دقت شود که پلی کربنات ها دارای تنوع رنگ بسیاری می باشد. برای شستوشوی سقف پاسیو یا حیاط خلوت و همچنین تهویه هوا از دریچه آلومینیومی استفاده می شود به همراه جک و دسته جک برای راحت باز و بسته شدن دریچه هوا . نمونه هایی از پروژه های اجرا شده از سقف پاسیو با پوشش پلی کربنات در لینک های زیر می توانید مشاهده کنید .

http://pgm.pcn.ir/Group41310 پروژه های اجرا شده سقف حیاط خلوت توسط شرکت پارسیان غرب مهر

http://pgm.pcn.ir/Group41304  

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

پارسیان غرب مهر | سقف پاسیو | سقف حیاط خلوت | نورگیر حبابی

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سقف پاسیو ، سقف حیاط خلوت، اجرای سقف پاسیو، سقف نورگیر، سقف کاذب حیاط خلوت ، قیمت سقف حیاط خلوت، پوشش سقف پاسیو، پوشش سقف پاسیو، قیمت سقف حبابی، قیمت سقف پلی کربنات، اجرای سقف حیاط خلوت، قیمت سقف پاسیو حبابی، بهترین پوشش استخر، نورگیر حبابی، قیمت پوشش نورگیر، سقف کاذب پاسیو

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 هفته قبل