ساندویچ پانل ماموت

ساندویچ پانل, سازه پیش ساخته , سوله

ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

این محصول همانند سایر پانل های ساندویچی دیواری طراحی و تولید شده است. در برخی موارد پس از نصب ساندویچ پانل دیواری پیچ های به کار رفته در آن قابل رویت نمی باشد. درواقع نصب این ساندویچ پانل به گونه ای است که با قرار گیری در کنار هم لبه‌ی یک پانل محل اتصال و پیچ پانل بعدی را می پوشاند.از انواع پانل دیواری، این محصولات باعث زیبایی و کیفیت بالای سازه می شوند.بسیاری دیگر از انواع ساندویچ پانل دیواری موجود هستند که در ذیل به صورت مختصر به آنها اشاره می‌کنیم:

  • ساندویچ پانل دیواری با ورق آلوزینک: ساندویچ پانل دیواری با ورق آلوزینک را می توان یکی از بهترین ساندویچ پانل‌ها دانست.زیرا این ساندویچ پانل‌ها از انواع ساندویچ پانل هستند که می توان ورق آن‌ها را گارانتی نمود زیرا این ورق از طرف شرکت سازنده کره ای خود گارانتی شده است.
  • ساندویچ پانل دیواری با ورق آلومینیوم: یکی از پانل ماموت های ارزان است و غیر قابل شستشو است.دلیل این امر این است که در صورت شستشو، لکه های آب روی این ورق‌ها می ماند.
  • ساندویچ پانل دیواری با ورق گالوانیزه: این ورق مقاوم است.اما ضد زنگ نیست،و به همین دلیل در رده متوسط قیمتی قرار دارد.ساندویچ پانل گالوانیزه یکی از بهترین انتخاب‌ها در رده قیمتی پایین ساندویچ پانل است.
  • ساندویچ پانل دیواری طرح چوب با فایبرگلاس: این ساندویچ پانل طرح چوب بسیار زیبا و شیک است.می توان آن را با طرح های متنوع برای ساخت ساختمان های اداری و تجاری و یا حتی مسکونی استفاده کرد.
  • ساندویچ پانل دیواری با ورق‌های پلی کربنات: به صورت خاص و شیشه ای است.و این ساندویچ پانل شفاف هم شکیل و هم مناسب برای مکان هایی که می خواهند نور وارد آن شوند. که یکی از همان انواع ساندویچ پانل شفاف است.بیشتر در گلخانه‌ها برای داشتن نور خورشید در داخل سوله گلخانه ای استفاده می شود و می توان از آن بهترین استفاده‌ها را نمود.
  • ساندویچ پانل دیواری با فوم تزریقی پلی اورتان: به صور مختلف با عایق پلی اورتان تهیه می شود.این عایق بسیار مقاوم است به طوری که عایق حرارت و رطوبت است،و در دو نوع ساندویچ پانل دیر سوز و نسوز تولید می‌گردد .زیرا در دمای ۱۰۰۰ درجه به پایین فقط تغییر شکل می دهد و تحت تاثیر آتش قرار می گیرد.
  • ساندویچ پانل دیواری پلی استایرن: این ساندویچ پانل که می توان آن را بخاطر هسته ساندویچ پانل نام گذاری کرد از هسته پلی استایرن بهره می برد.
  • ساندویچ پانل دیواری xps : از فوم فشرده تزریقی XPS ساخته می شود.این فوم بسیار فشرده می باشد به طوری که حجم کمتری را اشغال می کند و باعث می شود که فضای مفید بیشتری در سازه باقی بماند.
  • ساندویچ پانل دیواری پشم سنگ: یا همان پشم معدنی که از الیاف پشم سنگ در آن استفاده می شود، ساندویچ پانلی است که از سنگ های آتش فشانی آذرین تهیه می شود، که این بازمانده سنگ‌ها الیاف پشم سنگ را خواهند ساخت ،قابل بازیافت به طبیعت و نسوز است. این ساندویچ پانل نسوز در بالاترین رده لیست قیمت از نظر گران بودن قرار دارد. تا دمای ۱۰۰۰ درجه تغییر شکل نمی‌دهد. به علاوه محیط نامناسبی برای نمو و رشد حشرات می باشند که این امر باعث می شود که حشرات به آن‌ها نفوذ نکنند.
  • ساندویچ پانل پشم شیشه: یکی از انواع ساندویچ پانل دیواری، پانل پشم شیشه است.این نوع پانل از الیاف پشم شیشه تولید که این الیاف جزو گران ترین پانل‌ها در لیست قیمت ساندویچ پانل است و به صورت ساندویچ پانل دیر سوز و ساندویچ پانل نسوز استفاده می شود شعله های آتش را در نقطه ای که آتش شروع شده است،حفظ خواهد کرد. و به جایی غیر از آن نفوذ نخواهد کرد. این نوع پانل ماموت قابل برگشت به طبیعت است.
  • ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون: ساندویچ پانل دیواری دو رو نایلون نیز از انواع بسیار بسیار ارزان می باشد که توسط شرکت ماموت توصیه نمی شود.
  • ساندویچ پانل دیواری مینیاتوری: این نوع دیوار برای مصارف متفاوت بسیار زیبا و شکیل می باشد خصوصیات این دیوار می توان دارای طرح و رنگ متنوع در برابر برودت و حرارت بسیار مقاوم مقاوم در برابر نور خورشید قابل شستشو و غیر قابل اشتعال دارای توجیه اقتصادی در مقابل مصالح سنتی دارای قابلیت جابجایی مناسب برای سردخانه و اتاق‌های تمیز دارای قابلیت افزایش عمر مفید کارخانه‌ها و مشاغل سوله‌ها دارای قابلیت باز یافت به مواد بازیافتی و قابلیت تبدیل و تغییر کاربری به سادگی قابل نصب می باشد .
  • ساندویچ پانل دیواری صاف: پانل دیواری دو رو صاف بسیار زیبا و جذاب است.قابلیت جلو گیری از تجمع میکروبها و قارچ‌ها را دارد. مقاو مت بالا در برابر پوسیدگی و خوردگی را دارد. ضخامت ۳ تا ۱۵ سانتی متری دارد برای بیمارستانها و آزمایشگاهها و مراکز درمانی قابل استفاده می باشد. برای ساخت سردخانه‌ها قابل استفاده می باشد. برای کارخانه های تولید دارو و واکسن بسیار مناسب می باشد. مقاوم در برابر حرارت و برودت است .مقاومت در برابر نور خورشید می باشد.ضد قارچ و کپک و باکتری و آلودگی های محیطی است.مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش می باشد.
  • قابل شستشو و مقاوم دربرابر زلزله است.ضد خش ، عایق صوتی ،عایق رطوبتی می باشد. باعث زیبا شدن سازه و نمای بیرونی و جلوه بیشتر سازه می شود. بسیار سبک و قابل حمل می باشد و نصب آسان است .ساندویچ پانل از سه نوع عایق تشکیل شده است.
  • ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی: این ساندویچ پانل در زمان نصب، کار نصابان ماموت را راحت تر خواهد کرد و کار چفت تر می شود.زیرا این نر و مادگی‌ها باعث می شوند استقامت این ساندویچ پانل‌ها بیشتر شود.
  • ساندویچ پانل دیواری سردخانه ای: با استفاده از این نوع ساندویچ پانل ماموت می توان سردخانه‌ها را تهیه و نصب کنیم.
  • این سردخانه‌ها پس از گذشت مدت زمان کمی باعث می شوند که در هزینه های مصرفی انرژی صرفه جویی شود.
  • ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز: برای ساختار اتاق تمیز تهیه می شود که از ورود آلاینده های معلق در هوا جلوگیری می کنند.گرد و غبار ، بخار آب ، آلاینده‌ها ، مواد شیمیایی و … هیچ کدام نباید داخل این اتاق‌ها شوند.افرادی که وارد این اتاق‌ها می شوند باید با لباس های مخصوص وارد شده و دوش هوا بگیرند. ساندویچ پانل اتاق تمیز بسیار مقاوم بوده و مواد شیمیایی بر آن‌ها اثر نمی‌گذارد عایق حرارت، رطوبت، سرما و گرما و مواد شیمیایی نیز هستند.

منبع : https://sandwich-panelmammut.com/types-of-wall-panel-sandwiches/

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ساندویچ پانل ماموت

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ساندویچ پانل، سازه پیش ساخته ، سوله ، کانکس، کشنده فاو، کامیونت فاو، کامیون فاو، کمپرسی فاو، اتاق حمل بار ، ایسورزو ، بهمن دیزل ، بهمن لیزینگ، گروه بهمن ، نمایندگی ماموت، نمایندگی فاو، اتاق پیش ساخته

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات