صنایع دستی "اصفهان هنر"

جدیدترین رومیزی قلمکار, فروش عمده میناکاری, خاتم کاری اصفهان

10 هدیه تولدی که خانم ها از آن بیزارند !

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

10 هدیه تولدی که خانم ها از آن بیزارند !

 

 

بسیاری از افراد هنگام خرید هدیه برای عزیزانشان دچار سردرگمی می‌شوند. چرا که پیدا کردن هدیه ی مناسب در برخی موارد بسیار وقت گیر باشد.

یافتن هدیه مناسب برای تولد خانم ها دشوار است. هر زنی سلایق و علاقه‌مندی‌های متفاوتی دارد. بنابراین کمتر می‌توان به یک هدیه ثابت که مورد علاقه‌ی همه‌ی خانم‌ها باشد، دست یافت.

گویا پیدا کردن هدیه ای که  خانمها از آن خوششان نمی آید  و بیزارند، خیلی راحتر است.

 

در ادامه 10 پیشنهاد خرید چنین هدیه هایی برای خانم ها در فروشگاه اینترنتی صنایع دستی اصفهان هنر (www.isfahanhonar.com)  را مشاهده می کنیم.

 

 

 

1- ساعت های دیواری نقاشی

 

 

ساعت دیواری اصفهان هنر ،گنجینه‌ای از هنرهای ایرانی را در خود دارد. ساعتی با تلفیق سه هنر ارزشمند صنایع‌دستی ایرانی؛ خاتم کاری  ، میناکاری ، نقاشی برجسته.

این ساعت برای علاقه‌مندان به هنرهای سنتی ایرانی بسیار جالب توجه است؛ باعث زیبایی محل زندگی‌مان می‌شود و زمان را به ما نشان می‌دهد.

 

 

 ساعتی که علاوه بر نمایش زمان ، دیدن آن به اندازه دیدن یک تابلوی زیبای هنری لذت‌بخش است.

 

 

2- زیورآلات قلمزنی

 

 

زیورآلات همیشه خانم‌ها  را خوشحال و راضی می‌کند. خانم‌ها عاشق زیبایی هستند و زر و زیور زیبایی آن‌ها را دوچندان می‌کند؛ مخصوصا اگر با لباس خاصی ست شود.

 


اگر زیرکانه وارد عمل شوید و زیوری را انتخاب کنید که هم به سلیقه‌ی همسرتان نزدیک بوده و هم با لباس مورد علاقه‌اش هماهنگ باشد، همسرتان را هیجان‌زده خواهید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

3- حوضچه سفالی ماهی نقاشی سه بعدی

 

 

این حوضچه ماهی قرمز هنر دست مي‌باشد که با تکنیک نقاشی و حجم سازی روی رزین شفاف درست شده و  کاملاٌ محکم و ماندگاري آن بسيار طولاني است.

 


ماهي‌هاي زيبا و كوچك در ظروف سراميكي دست ساز و لعاب فيروزه نقاشي شده‌اند تا زيبايي و هنر ايراني را به خانه‌هاي شما بياورند و يادآور حوض‌هاي قديمي باشد.

 

 

 

 

 

 

4- جعبه های نفیس چوبی خاتم کاری

 

 

برای هدیه‌های کوچکی مانند سکه یا جواهرات ظریف مانند حلقه نامزدی، گوشواره، انگشتر و پلاک طلا به جعبه‌ای متناسب با آنها نیاز داریم؛

 یک جعبه‌ی خاتم‌کاری‌شده‌ی کوچک می‌تواند انتخاب شایسته ای باشد.


این جعبه نه‌تنها جای خوبی برای نگهداری و هدیه‌دادن جواهرات کوچک یا سکه است، بلکه به‌تنهایی هم می‌تواند هر میز آرایشی را زیباتر کند.

 

 

 

 

 

 

5- ظروف ویترینی میناکاری

 

 

رنگهای درخشان در ترکیب با گل های ظریف نقاشی شده بر روی این ظروف مینای زیبا آنرا به گزینه ای ایده آل و چشم نواز برای افزودن به دکوراسیون خانه و  چیدمان جهیزیه تبدیل کرده است.



چیدمان یک خانه بدون تابلوها، عکس ها ،آثار هنری ،صنایع دستی و اشیای تزئینی ، خالی و ناتمام هستند. آنچه در یک خانه می بینید نشان دهنده ذوق و سلیقه صاحبان آن است.

این ست میناکاری را می توانید با دکوراسیون های مختلف هماهنگ کرده و با رنگ های زیبا و آرامش بخش آن فضای زندگی خود را بهتر سازید.

 

 

 

 

 

6- ست سطل و جعبه دستمال کاغذی خاتم کاری

 

 

وجود ست کاربردی و فوق‌العاده زيباي سطل و جادستمال کاغذی  دست ساز خاتم کاری ايراني «اصفهان هنر» جلوه‌ي خاصي به فضاي اتاق شما مي‌بخشد.


ترکیب رنگ و طراحی این ست جادستمالی بسیار زیبای دست ساز، طرفداران زیادی  در  بین نوعروسان برای ست جهیزیه عروسی پیدا کرده است.


تضاد رنگی بکار گرفته شده و تیره روشن شدن نقوش و جلای طلایی نقوش ایجاد شده با مفتول های برنجی، شکوهی بسیار به اثر بخشیده است.

 

 

 

 

7- رومیزی های سنتی قلمکار و ترمه

 

 

می‌توان با قراردادن یک رومیزی پر‌نقش‌و‌نگار سنتی روی یک میز پذیرایی، حال‌و‌هوای خانه را تغییر داد. نقوش زیبای سنتی  در کنار اصالت ایرانی اثر، حس‌وحال فضای خانه‌مان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.



زینت‌ بخشیدن به‌گوشه‌ای از فضای منزل یا اتاق کار با رومیزی‌هایی از نقوش سنتی ایرانی، منظره‌ای چشم‌نواز دربرابر دیدگان همگان پدید می‌آورد .

 

 

 

 

 

 

 

8- تابلوهای دیواری قلمزنی گل و مرغ

 

 

قلمزنی دستی و  زیبای این تابلوی دیواری، آنرا به گزینه ای ایده آل و چشم نواز برای افزودن به دکوراسیون و چیدمان  منزل  و محل کار تبدیل کرده است.



در اين تابلو ی صنایع دستی،نقوشي از گل و مرغ ديده مي‌شوند که روي فلز مس  با لعاب قلع ، قلم‌زني شده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

9- شکلات خوری چوبی خاتم کاری

 

 

استفاده از ظروفی آمیخته با هنر‌های اصیل ایرانی در این دنیای مدرن همچنان می‌تواند یکی از دغدغه‌های علاقمندان به هنرهای سنتی باشد؛ مانند این شکلات‌خوری خاتم اعلا که نظر علاقمندان به صنایع‌دستی ایرانی را به‌خود جلب می‌کند.

 


این اثر  در شهر اصفهان تولید شده ه و فرم هشت ضلعی و زیبای آن با خاتم‌کاری ظریف و هنرمندانه‌ی آن حال‌وهوای فرهنگ و هنر ایران در دوره‌های قدیم را به وجود می‌آورد.

 

 

 

 

 

10- ظروف آشپزخانه و پذیرایی مسی

 

 

ظرف‌های مسی جلوه‌ای باشکوه دارند و حال‌وهوایی قدیمی را تداعی می کنند.با تزیین میوه و شیرینی در  ظروف مسی ،فضایی گرم، دلنشین و آمیخته به هنر ایرانی ایجاد خواهید کرد.

 

این ظروف دست‌ساز می‌تواند جلوه‌ی زیبایی به میز پذیرایی‌تان بدهد و  از شما میزبانی خوش‌سلیقه دربرابر مهمانان خواهد ساخت.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

صنایع دستی "اصفهان هنر"

اصفهان

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

جدیدترین رومیزی قلمکار، فروش عمده میناکاری، خاتم کاری اصفهان، هدیه تبلیغاتی صنایع دستی، خرید ساعت دیواری، خرید هدیه تولد، راهنمای انتخاب هدیه، فروشگاه صنایع دستی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات