کولر گازی جنرال - فروش کولر گازی ارزان

کولرگازی جنرال, 21 نوع کولر جنرال, کولرجنرال

لیست اصلی قیمت کولر گازی - نکات مهم انتخاب انواع کولر گازی و اسپلیت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


کولرجنرال – ليست قيمت فروش کولر گازی اسپیلت ، اسپیلیت. کولرجنرال ... ارزانترین قیمت کولرگازی کم مصرف در تهران . ارزانترین .... لیست قیمت کولر جنرال کولرجنرال قیمت کولرجنرال گلد قیمت

  1. کولر گازی یا اسپلیت یونیت از ساده ترین و پرطرفدارترین تجهیزات تهویه مطبوع بوده که برای ایجاد سرمایش (و بعضاً گرمایش) در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

  2. تمامی کولرهای گازی یا اسپلیت ها بر اساس سیکل تبرید تراکمی کار می کنند . در کولرهای گازی یا اسپلیت یونیت ها ابتدا مایع مبرد در کندانسور (بخش بیرونی کولر گازی یا پنل بیرونی اسپلیت ها) خنک می شود و از طریق لوله مسی به شیر انبساطی (expantion valve) و از آنجا بصورت گاز مبرد و آماده جذب گرمای محیط وارد کویل پنل داخلی میگردد.هوای داخل نیز پس از عبور از میان کویل های پنل داخلی (اواپراتور) خنک شده و محیط را خنک می کند.



  3. برای محاسبه ظرفیت کولر گازی و اسپلیت مورد نیاز در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر متر مربع حدود 400 تا 600 (BTU) و درطبقاتی که بالای آنها پشت بام است بدلیل تابش خورشید بر سقف ،به ازاء هر مترمربع زیربنا بین 600 تا 800 (BTU) درنظر گرفته میشود. (مثلا" برای یک اتاق 12 متری اسپلیت 9000 و برای سالن 40 متری اسپلیت 24000 می تواند مناسب باشد.)

    • همچنین می توانید برای سهولت بیشتر به جدول محاسبه تقریبی زیر برای تعیین ظرفیت اسپلیت یا کولر گازی مورد نیاز و با رعایت شرایط و مبانی محاسبات عنوان شده زیر مراجعه نمائید:

        • توجه : این محاسبه بصورت تقریبی و صرفاً برای آپارتمان های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف 2/8 متر ، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از روشنایی شدید یا تجهیزات الکتریکی پرمصرف و همچنین بدون نمای شیشه یا ضلع شیشه ای خصوصاً در سمت غرب فضای مورد نظر ارائه گردیده است.

          برای طبقات دیگر (m2)برای واحدهای زیر پشت بام (m2)ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت (BTU)
          تا 15تا 129000
          تا 22تا 1712000
          تا 35تا 2518000
          تا 45تا 3424000
          تا 64تا 4532000
          تا 75تا 5545000 ایستاده
          تا 100تا 7560000 ایستاده
          تا 150تا 11090000 ایستاده

      • در صورت تفاوت در شرایط بهره برداری نسبت به شرایط فوق ، می توانید قبل از سفارش خرید ، موارد را با کارشناسان شرکت دماتجهیز مطرح فرمائید.
      • کولرهای اسپلیت ایستاده که عموماً با استفاده از برق سه فاز کار می کنند در مکانهایی مانند سالن ها ، رستوران ها ، فروشگاه های بزرگ ، مساجد و ... مورد استفاده قرار می گیرند و مانند کولرهای گازی اسپلیت دیواری دارای پنل بیرونی یا همان کندانسور می باشند.



  4. در گروه کولرهای گازی و اسپلیت های سایت مرجع دمــاتجهیــز که اولین (از سال 1383) و پربیننده ترین سایت فروشگاهی دستگاه های سرمایش و گرمایش در خاورمیانه می باشد (طبق داده های سایت جهانی Alexa.com) می توانید با اندکی حوصله جهت مطالعه توضیحات خلاصه و جامع ارائه شده ، کالای مورد نظر خود را با مناسبترین قیمت (تضمین بهترین قیمت ها) و اطمینان خاطر از دریافت خدمات و گارانتی اصل و معتبر به راحتی خریداری فرمائید.

  5. با توجه به اینکه کلیه محصولات درسایت دمــاتجهیــز با گارانتی اصلی ارائه می شود، در صورت خرید هریک از انواع کولر های گازی یا اسپلیت های ارائه شده در سایت دمــاتجهیــز ، یقیناَ کلیه تخفیفات ، بن ها ، هدیه های نقدی مربوط به جشنواره فروش ویژه هریک از برندها مانند ال جی ، اُجنرال ، سامسونگ ، مدیا ، هایسنس ، تراست و... شامل حال خریدار محترم می گردد. (فـروش ویـژه انـواع کولرگازی و اسپلیت را از دمــاتجهیــز بخـواهیـد)

  6. کولر گازی های اینورتر با تبدیل برق متناوب به جریان برق مستقیم ، موجب استارت تدریجی، کم صدا و کم مصرف دستگاه در هنگام راه اندازی کولر می گردند.ولی میزان واقعی کاهش مصرف برق آنها نسبت به افزایش شدید بهای دستگاه قابل بررسی است. به عبارت دیگر گرانی تقریبا دو برابری قیمت کولر های گازی اسپلیت جدید اینورتر دار نسبت به مدل های معمولی ، با توجه به مقدار واقعی کاهش مصرف برق در آنها (صرفنظر از ادعاهای اثبات نشده تبلیغاتی) دارای توجیه اقتصادی نمی باشد.

  7. کولرهای گازی یا اسپلیت های اینورتر دار (inverter ),دارای کمترین مصرف برق و با گرید انرژی A می باشند.بدیهی است کولرهای گازیاسپلیت گرید B نسبت به گرید A دارای مصرف برق بیشتری بوده ولی در هر حال از کولرهای گازی معمولی کم مصرف ترند.

  8. حداکثر طول لوله های رابط مسی بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی کولرهای گازی یا اسپلیت ها بر اساس ظرفیت کولر بین 10 تا22 متر می باشد که در صورت وجود چنین فاصله ای بین پنل داخلی و خارجی ، لازم است قبل از سفارش خرید با کارشناسان ما مشورت فرمائید ، زیرا فاصله زیاد و بیش از اندازه بین پنل داخلی و پنل بیرونی موجب کاهش شدید راندمان خنک کنندگیکولر اسپلیت می گردد.

  9. چنانچه لوله کشی و کابل کشی بین پنل های داخلی و خارجی بر اساس کولر اسپلیت معمولی یا اینورتر قبلاً انجام شده است پیش از سفارش یا خرید کولر اسپلیت ، سایز یا قطر دقیق لوله های مسی اجرا شده و همچنین طول مسیر لوله گذاری بین پنل داخلی و خارجی (کندانسور) را جهت مشاوره بهتر به کارشناسان ما اعلام فرمائید.

  10. پنل بیرونی یا کندانسور کولر گازی اسپلیت که در بیرون واحد آپارتمانی نصب می شود ، باید در هوای باز با امکان جریان هوا و تبادل حرارت کافی و روی پایه ساخته شده از نبشی شماره 2 یا 2.5 یا 3 (بر اساس ظرفیت ) و بصورت کاملاً تراز افقی و با امکان دسترسی جهت سرویس و شارژ گاز مبرد کولر گازی قرار گیرند .(هزینه ساخت و نصب پایه بعهده خریدار محترم می باشد)

    • هنگام نصب پنل بیرونی یا کندانسور کولرهای گازی و اسپلیت سعی کنید با در نظر گرفتن حداقل فاصله پنل داخلی و پنل بیرونی یا کندانسور (طبق ردیف 7 در بالا) محلی را انتخاب نمائید که حتی المقدور سایه باشد تا با توجه به کمتر بودن دمای محسوس هوا در سایه نسبت به آفتاب ، علاوه بر کاهش موثر مصرف برق ، راندمان خنک کنندگی دستگاه نیز افزایش یابد .در غیر اینصورت بهتر است برای پنل بیرونی از سایبان های مخصوص استفاده نمائید.

  11. با توجه به تجمع هوای گرم در زیر سقف ، درصورتیکه محل نصب پنل داخلی اسپلیت روی دیوار فاصله بیشتری از سقف داشته باشد، انرژی کمتری جهت خنک کردن هوای زیر سقف مصرف شده (کاهش مصرف برق) و جریان هوای خنک بیشتری در سطح برای ساکنین ایجاد می گردد.

  12. بمنظور جلوگیری از خطرات احتمالی خاموش شدن شعله اجاق گاز بوسیله جریان هوای کولر ، نصب انواع کولرگازی و یا اسپلیت در داخل آشپزخانه مجاز نمی باشد.

  13. به منظور کاهش موثر مصرف برقکولر گازی و اسپلیت ، همیشه دمای آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد.(تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 درجه ضمن تامین شرایط هوای مطلوب و مورد نظر شما ، بعنوان موثرترین راهکار در کاهش مصرف و هزینه برق دستگاه در تمامی انواع کولر های گازی و اسپلیت ها مورد قبول کارشناسان قرار دارد.

  14. قبل از انتخاب هر یک از مدلهای کولر گازی و اسپلیت های زیربه موضوع تک فاز بودن یا سه فاز بودن برق مصرفی آن توجه نموده و همچنین آمپر برق مصرفی آنرابا آمپر(A) کنتور برق ساختمان خود مقایسه فرمائید.

  15. مقاله اختصاصی دماتجهیز در خصوص " کاهش مصرف برق در کولرهای گازی " را حتما مطالعه نمائید.(روی لینک آبی کلیک نمائید)

  16. در نظر گرفتن محلی برای تخلیه قطرات آب خروجی از پنل داخلی اسپلیت ها ضروری است.

  17. یکی از ساده ترین و مهم ترین مواردی که جهت نگهداری و بهبود راندمان خنک کنندگی و کیفیت هوای کولر های گازی و اسپلیت ها ضروری است شستشوی فیلترهای الکترواستاتیک و بوگیر تصفیه هوا تعبیه شده در پنل های داخلی کولرهای گازی و اسپلیت ها است ، با شروع فصل گرما و اوج استفاده از کولرهای گازی و اسپلیت ها نسبت به سرویس و شستشوی این فیلترها اقدام نمائید تا بهترین بهره برداری را از کولر های گازی و اسپلیت ها برده و در طول فصل گرما دچار مشکل نشوید ، همچنین با انجام چنین اقداماتی سبب افزایش طول عمر دستگاه خود می شوید.



  18. در اسپلیت هایی كه نصب آنها رایگان است هزینه های حمل، پایه وجوشكاری بعهده خریدار محترم می باشد.

  19. کلیه کولر گازی و اسپلیت های ارائه شده در دماتجهیز ، فقط با برگه ضمانت و گارانتی اصلی شرکت های مربوطه مانند گلدایران ، سام سرویس ، تهویه نیا و .... عرضه می شوند.

  20. قیمت کلیه کولر گازی و اسپلیت های ارائه شده در دماتجهیز به روز بوده و تخفیف های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت ها لحاظ گردیده است . بطوریکه این قیمت ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت دماتجهیز می باشد.(مراجعه کنید به بخش تضمین بهترین قیمت های سایت دماتجهیز)

  21. در گروه کولر گازی و اسپلیت سایت مرجع دماتجهیز ، اطلاعات و قیمت های صدها مدل از انواع کولرهای گازی و اسپلیت از برند های معتبر خارجی با گارانتی اصلی جهت بررسی و خرید شما کاربران و کارفرمایان گرامی ارائه گردیده است .

  22. انواع کولرهای گازی و اسپلیت از برندهای معتبر را فقط از دماتجهیز بخواهید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کولر گازی جنرال - فروش کولر گازی ارزان

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

کولرگازی جنرال، 21 نوع کولر جنرال، کولرجنرال، کولر جنرال لبخند استیل، کولر جنرال گلد، کولر جنرال اینورتر، کولر جنرال کم مصرف، کولر گازی جنرال ZH، کولر گازی جنرال شکار، کولر گازی جنرال تروپیکال، کولر گازی جنرال رادیاتور طلایی، کولر گازی جنرال SH، کولر گازی جنرال ایستاده، کولر گازی جنرال پرتابل، کولر گازی کیت-KIT

دسته‌بندی محصولات