شرکت سهامی بیمه ایران کد ٩٩٣٩ ( شرکت خدمات بیمه ای مهر ما...

بیمه بدنه اتومبیل , بیمه های مسئولیت کار فرما, بیمه های آتش سوزی

بیمه ای با 70 میلیون وسعت

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
بیمه های عمر نشانگر رشد فرهنگ هر مللی می باشد، فرهنگی که نیازمند گسترش روزافزون است . کشورهای در حال توسعه همیشه در حال نوسان هستند. اقتصاد خانوار نیز در کشورها به شدت تاثیرپذیر از درآمدهای اندک افراد خانوار است ، نه سرپرست خانوار! در این کشورها درآمدها سرپرست خانوار به شکل برنامه ریزی شده ای صرف هزینه های روتین و از پیش تعیین شده خانوار می شود و تنها درآمدهای اندک افراد خانوار ورودی های خانواده را بالا برده و در حقیقت صرف رشد خانوار می شود! بنابراین هر فرد پیش از آن که هزینه این برای رشد یا پس انداز داشته باشد ، هزینه های جاری را پرداخت می کند ، پس کمتر کسی به فکر پس انداز یا خرید بیمه ای به نام" بیمه عمر و پس انداز" است.البته وجود فرهنگ قضا و قدری در ایران تورم وافزایش قیمت ها ودر این اواخر کاهش سود بانکی( که به نوعی منجر به کاهش سرمایه بیمه های عمر و پس انداز شده ) نیز از جمله عوامل موثر در پایین بودن درصد" بیمه های زندگی" است .
بیمه مرکزی هنوز آمار دقیق و رسمی از سهم بیمه های زندگی در سال گذشته اعلام نکرده است ، اما با توجه به آمارهای سال 83 که بیمه های عمر تنها 724 درصد سهم بازار را در اختیار داشته بعید به نظر می رسد که این درصد در سال 84 از دو درصد فراتر رفته باشد، البته بد نیست بدانید که در خارج از ایران درصد بیمه های عمر خیلی بیش تر از بیمه های دیگر است و برخی شرکت های بیمه فقط در زمینه های" بیمه های عمر و زندگی "فعالیت می کنند.
مسعود یعقوبی کارمند یک شرکت نیمه خصوصی و 38 ساله و یکی از خریداران بیمه های عمر و پس انداز 15 ساله است ، وی می گوید: .... حدود هفت سال پیش در اثر حادثه و ضربه ای که به سرم وارد شد،بیش از دوماه در کما بودم البته این حادثه درزمان کار اتفاق افتاد و تمام هزینه ها برعهده شرکت بود، اما از لحاظ روحی فشار زیادی به خانواده و حتی خودم آمد.
درحقیقت پس از این موضوع بودکه به پیشنهاد همسرم بیمه عمر 15 ساله با سرمایه هفت میلیون تومان خریدم.از این کار پشیمان نیستم . بارها با این پیشنهاد اطرافیان مواجه شدم که سرمایه را باز خرید کنم وپولش را صرف خرید سکه و ارز و .. کنم که صرف بیشتری هم دارد، اما باز هم ترجیح می دهم خود و یا خانواده ام به سرمایه کمتر، ولی مطمئن تری دسترسی داشته باشند....
البته درصد کمتری از افراد جامعه مانند این فرد فکر می کنند نوسانهای شدید قیمت طلا و ارز، به دست آمدن سودهای کلان آنچنانی و از جهت دیگر افزایش تورم و کاهش ارزش پول از جمله مهمترین دلیلی است که افراد را به کسب "سودآنی" و گذرا تشویق می کند.
با این همه ذکر این نکته جالب است که طبق آمارهای نیمه رسمی حدود 30 تا 40 درصد خریداران بیمه عمر زیر 40 سال هستند و حدود 10 تا 15 درصد آنها را نیز زنان تشکیل می دهند!v راضیه پورویسه مادر سه فرزند است که چهار سال پیش همسرش را از دست داده‌، او برای تصمیم‌گیری و بیمه‌ کردن خودش پرس و جوهای بسیاری کرده است‌،
او می‌گوید‌: ... همسرم از طرف محل کارش بیمه‌ عمر و حوادث بود‌، اما با توجه به سابقه کار و مبلغ حقوقش‌، امنیت مالی چندانی نداریم و بیمه عمر و حوادث همسرم نیز صرف بدهی‌هایش شد‌. تنها راهی که برایم باقی ماند این بود که خودم را بیمه کنم‌، اما نخستین مشکلم این بود که اطلاع‌ کافی نداشتیم و مدت زمان بسیاری (حدود هفت ماه‌) صرف کردم توانستم اطلاعات کافی جمع‌آوری کنم و یک بیمه را انتخاب کنم‌‌، در حقیقت به سختی توانستم اطلاعات به دست بیاورم .... .
رشد بیمه عمر در کشور به شکل دقیق و مستقیمی رابطه با فرهنگ و ارزش انسان‌ها در یک جامعه دارد‌. هر چه جامعه توسعه یافته‌تر‌، درصد سهم بیمه‌های عمر بیش‌تر است‌. اندوختن سرمایه‌ای به نام بیمه عمر و پس‌انداز بخصوص در جامعه ایران با توجه به شرایط تورمی می‌‌تواند در زندگی افراد بسیار تاثیر گذار باشد‌، اما بسیاری از افراد بر این باورند که ارزش افزوده‌ای شامل سرمایه بیمه عمر و پس‌انداز نمی‌شود‌، در این رابطه علیرضا مقرب‌، مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه البرز می‌گوید ... بسیاری بر این باورند که در شرایط تورمی سرمایه‌ اندوخته نمی‌تواند جوابگوی نیازهای بیمه‌گذار باشد‌‌، اما واقعیت این است که در شرایط تورمی سرمایه بیمه عمر با نرخ رشد تورم افزایش و با کاهش آن کم می‌شود. در ضمن باید توجه داشت که گسترش بیمه‌های عمر می‌تواند نقش مهمی در ساماندهی پول‌‌های سرگردان و جمع‌آوری مازاد نقدینگی بر عهده داشته باشد... .
اما با تمام مزایای برشمرده هنوز مشاهده می‌شودکه گرایش به سمت خرید بیمه‌های عمر که یکی از بیمه‌های اختیاری است‌، بسیار کم و ناچیز است‌، دراین وادی بسیاری از دست‌اندرکاران بیمه‌، مشکلات را کمی عمیق‌تر می‌بینند و معضل فرهنگی را هم مربوط به خریداران و هم فروشندگان بیمه‌نامه می‌‌دانند. یکی ازکارشناسان بیمه دراین باره می‌گوید‌: ... هدف‌گیری‌های بیمه‌ برای جذب مخاطب‌‌، به خصوص در بیمه‌های عمر و پس‌انداز کمی دچار سردرگمی است‌. بیش‌ترین درصد جمعیت ما‌، جمعیت جوان است‌، جمعیتی که بیش‌ترین قسمت آنها در حال حاضر در دانشگاه‌ها متمرکز است‌، اما چقدر در دانشگاه‌ها و یا حلقه‌های ارتباطی دانشجویان و جوانان تبلیغات مربوط به بیمه می‌بینید و یا اطلاع‌رسانی بیمه‌ای زیرنویس‌های پخش شبکه سراسری نیز به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید طیف وسیع‌تر و ریز‌تری را به این امر فراخواند‌. با تمام این احوال نباید از حق گذشت که بخصوص در پنج‌سال گذشته فرهنگ‌سازی و تبلیغات برای بیمه بخصوص بیمه‌های عمر رویه رشد بوده و بیمه مرکزی نیز بودجه‌های کلانی را برای گسترش فرهنگ بیمه هزینه کرده است‌ ...
آمارهای رسمی بیمه مرکزی نشان می‌دهد که در سال 83 صنعت بیمه در بخش بیمه‌های عمر و زندگی بیش از 500 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده و سهم بیمه‌های خصوصی در این رشته حدود 48/2 درصد بوده‌، اما رشد داشته است‌. در همین سال سهم این بیمه در بیمه‌ایران‌، با 94/8 درصد رشد به 78/16 در بیمه آسیا با 32/18 درصد رشد به 48/47‌، در بیمه البرز با 92/75 درصد رشد به 02/16 و در بیمه‌دانا به 65/27- درصد رشد به 23/17 درصد رسیده است. تمام این آمارها و نکات نشان می‌دهد با اینکه فرهنگ‌سازی در بیمه بخصوص بیمه‌های عمر و پس‌انداز آهسته پیش‌ می‌رود‌‌، اما نسل جدید به آن جواب داده و می‌توان امیدوار بود که شاهد رشد این بیمه باشیم بسیاری از مسوولان بیمه‌ای کشور معتقدند که بخش خصوصی با توجه به امکانات و موقعیتش به راحتی می‌تـواند در این حوزه وسیع فعالیت کند‌‌، اما هنوز در حال استفاده از سهم بیمه‌های دولتی است‌. بازار بالقوه بیمه‌های عمر و پس‌انداز به وسعت 70 و چند میلیون جمعیت ایران وسعت دارد و با یک برنامه‌ریزی کامل و از پیش‌ تعیین شده به راحتی می‌ـوان این بازار را تسخیر کرد.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت سهامی بیمه ایران کد ٩٩٣٩ ( شرکت خدمات بیمه ای مهر ما...

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بیمه بدنه اتومبیل ، بیمه های مسئولیت کار فرما، بیمه های آتش سوزی ، بیمه شخص ثالث ، بیمه عمر جامع زندگی عمر کودکان و نوجوانان، بیمه باربری (داخلی ،وارداتی ، صادراتی )، بیمه های حوادث ، بیمه های مهندسی ، بیمه زندگی مان ، بیمه عمر و پس انداز ، بیمه آتیه فرزندان ، بیمه کودکان و نوجوانان ، بیمه شکست ماشین آلات، بیمه تمام خطر نصب ، بیمه تمام خطر پیمانکاران، بیمه مهندسی ماشین آلات پیمانکاری ، بیمه گارانتی عیوب پنهان ساختمان LDB ، بیمه سازه های تکمیل شده، بیمه عمر ، بیمه جهیزیه ، بیمه مهریه ، بیمه حوادث مسافرتی ، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه درمان تکمیلی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی خدمات