مرکز سخت افزار ایران

تعمیرات لوازم خانگی, تعمیر انواع لپ تاپ, تعمیرات کامپیوتر

تعمیرات گوشی

تعمیر گوشی اپل iPhone 8 Plus

توضیحات خدمت

تعمیر گوشی اپل iPhone 8 Plus همانند تعمیر دیگر محصولات اپل، نیازمند تجهیزات پیشرفته و دانش فنی کافی می باشد. مرکز سخت افزار ایران – تنها مرکز رسمی تعمیرات آیفون در ایران- تمامی تجهیزات و لوازم مورد نیاز تعمیر انواع گوشی های آیفون را در انحصار داشته و تکنسین فنی آن نیز از بالاترین سطح دانش فنی و تخصصی برخوردار می باشند. در صورت نیاز به تعمیر گوشی آیفون می توانید با این مرکز تماس گرفته و خدمات مورد نیاز خود را درخواست نمایید. به طور کلی آیفون 8 پلاس در دو نسخه 64 و 256 گیگابایت عرضه شده و دارای صفحه ‌نمایش ۵.۵ اینچ از نوع Retina HD با رزولوشن ۱۰۸۰x۱۹۲۰ و قابلیت نمایش ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ می باشد.

از نقاط قوت این گوشی می توان به قابلیت شارژ وایرلس، پردازنده مرکزی A11 Bionic همراه با سه گیگابایت RAM، دوربین دو گانه و نمایشگر با فناوری True Tone اشاره کرد. با توجه به ضعف برخی از گوشی ‌های آیفون در برابر گرد و غبار و رطوبت، این مدل دارای گواهی IP67 است؛ یعنی در برابر آب و گرد و خاک مقاوم می باشد. با این حال نمی توان گفت آیفون 8 پلاس هیچ گاه خراب نشده و نیاز به تعمیر ندارد. چه بسا گوشی از دست کاربر افتاده و ال سی دی آن بشکند یا بر اثر استفاده نادرست، برخی از قطعات آن دچار مشکل شود.

تعمیر گوشی اپل iPhone 8 Plus

https://apple-services.ir/iphone-8-plus-repair/

نمایندگی تعمیرات آیفون

https://apple-services.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84/

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مرکز سخت افزار ایران

کرج

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر انواع لپ تاپ، تعمیرات کامپیوتر، تعمیر قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر

دسته‌بندی خدمات