پارس الکترونیک (دفتر مرکزی فروش و خدمات پس از فروش)

دستگاه دفع موش واردات محصولات صنعتی, فراری دهنده موش تجهیزات الکترونیکی دور کننده موش, واردات و فروش دستگاههای دور کننده حیوانات موذی

کنه چیست و راهای مبارزه با کنه چه میباشد ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کَنه‌ها از جانوران کوچک انگلی هستند.

کنه‌ها بندپا هستند و از نظر علمی به دو گروه کنه‌های حیوانی یا Ticks و سایر کنه‌ها یا MItes تقسیم می‌شوند که گروه اخیر را برخی هیره می‌نامند. در باور عامه نام کنه فقط به کنه‌های حیوانی اطلاق می‌شود که این نوع کنه‌ها از راه خوردن خون پستانداران، پرندگان و گاه خزندگان و دوزیستان تغذیه می‌کنند.

کنه‌ها به همراه هیره‌ها زیرردهٔ کنه‌سانان (Acarina) را تشکیل می‌دهند. کنه‌ها دارای انواع یک‌میزبانه، دومیزبانه و سه‌میزبانه هستند. کنه‌های ایکسودس، هیالوما و بوافیلوس از خانواده سخت‌کنه‌ها عمدتاً در نشخوارکنندگان ایجاد بیماری می‌کنند. کنه‌های مرغی (ارگاس پریسکوس) نیز از خانوادهٔ نرم‌کنه‌ها هستند. استفاده از انواع سموم حشره‌کش مانند کومافوس، فن والریت، پرمترین و فلومترین در مبارزه با این انگل‌ها مؤثر است.

اما امن ترین و مطمئن ترین روش استفاده از روش های مدرن و دوستدار طبیعت است که این روش شاما استفاده از دستگاههای التراسونیک دفع حشره میباشد 09122788004

زندگی و تولید مثل

کنه‌ها انگل‌هایی هستند که از خون سایر جانوران تغذیه می‌کنند. زندگیشان را به صورت تخم شروع می‌کنند که در تابستان به صورت لارو از تخم خارج و به نوک علف‌ها و دیگر گیاهان کوتاه می‌خزند. آن‌ها منتظر می‌مانند تا جانور خون‌گرم بعدی برسد. سپس، روی آن محکم می‌چسبند، به درون پوست نفوذ و شروع به مکیدن خون می‌کنند. زمانی که حریصانه بلعیدند تا به ده برابر اندازهٔ عادی‌شان رسیدند، از میزبان جدا می‌شوند. پاییز و زمستان را استراحت می‌کنند و در بهار به صورت شفیره دگردیسی پیدا می‌کنند و دوباره برای یک غذای خون‌گرم منتظر می‌مانند. این بار وقتی غذا می‌خورند، می‌افتند و بالغ می‌شوند و در زیر بوته‌های کوتاه برای میزبانی بزرگ، اغلب آهو، گوزن شمالی یا انسان منتظر می‌مانند. مادامی که روی بدن جانور میزبان هستند، کنه‌های نر و ماده یکدیگر را پیدا و جفت‌گیری می‌کنند. کنه نر به زودی می‌میرد، در حالی که ماده، مملو از تخم‌های بارورشده، زمستان را می‌گذارند و در بهار آینده تخم‌گذاری می‌کند.

ویروس کنه (به انگلیسی: Thogotovirus) سردهای از خانواده ویروس‌های ارتومیکسوویریده می‌باشد. ویروس‌های کنه می‌توانند در یاخته‌های هردوی مهره‌داران و کنه‌ها رشد و نمو یابند. ویروس‌های کنه به طور معمول اغلب از کنه‌ها به مهره‌داران و منجمله انسان‌ها منتقل می‌شوند. سردهٔ ویروس کنه دارای ۴ گونه می‌باشد، شامل ویروس باتکن (به انگلیسی: Batken virus)، ویروس بوربن (به انگلیسی: Bourbon virus)، ویروس دوری (به انگلیسی: Dhori virus) و ویروس تاگوتو (به انگلیسی: Thogotovirus) می‌باشد.

بر اساس آزمایش‌های انجام شده، ویروس کنه می‌تواند از یک کنه بیمار به یک کنه سالم از طریق تغذیهٔ گروهی از یک خوکچه هندی منتقل گردد، حتی اگر خوکچه هندی دارای هیچگونه نشانه‌ای از ابتلا به ویروس نباشد.

ویروس تاگوتو دارای ۶ آران‌ای می‌باشد و تنها در آفریقا و جنوب اروپا مشاهده شده است. ویروس دوری دارای ۷ آران‌ای می‌باشد و در هند، شرق روسیه، مصر و جنوب پرتغال مشاهده شده است و سبب ایجاد تب و آنسفالیت در مبتلایان می‌شود. ویروس بوربن نخستین بار در شهرستان بوربن، کانزاس در ایالات متحده آمریکا مشاهده شده است و شواهد نشان دهنده کشنده تر بودن این گونه از ویروس‌های کنه در مقایسه با دیگر گونه‌های آن می‌باشد.

طاعون نیز از بیماری هائی است که در اثر نیش کنه منتقل میشود

برای از بین بردن این حشره خون آشام با ما تماس بگیرید

09122788004

021-22134014

021-22134016

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس الکترونیک (دفتر مرکزی فروش و خدمات پس از فروش)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه دفع موش واردات محصولات صنعتی، فراری دهنده موش تجهیزات الکترونیکی دور کننده موش، واردات و فروش دستگاههای دور کننده حیوانات موذی ، دستگاه التراسونیک دفع موش ، دستگاه فراری دهنده سگ، دستگاه فراری دهنده گربه ، دفع کننده کبوتر ، دستگاه دفع گنجشک ، دفع کننده و از بین برنده سوسک، از بین برنده حشره دراکولا ، از بین برنده پشه ، دفع شغال و گرگ ، دستگاه دفع پرنده ، دستگاه فراصوت دفع حشرات ، از بین برنده سوسک تضمینی ، از بین برنده موش تضمینی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی عام

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 2 روز پیش