ثبت شرکت پارسه

ثبت شرکت, ثبت برند, اخذ کارت بازرگانی

ثبت شرکت

شرکت پارسه در زمینه ارایه خدمات مشاوره ثبت شرکت ها با بیش از دو دهه سابقه با افتخار فعالیت نموده و در این راستا دیدگاه کلی شرکت دستیابی به رضایت مشتریان از طریق تعیین نیازمندی ها و تلاش در جهت بر آورده نمودن این نیاز ها بوده است.

توضیحات خدمت


پایه و اصول درست یک فعالیت اقتصادی در هر کشوری مستلزم انجام مراحل قانونی ثبت شرکت و اطلاع رسانی درست کارکرد آن فعالیت به اداره مالیات می باشد. ثبت شرکت بصورت صحیح و با در نظر گرفتن تمامی نکاتی که شروع یک فعالیت اقتصادی به آن نیاز دارد نیازمند علم و تجربه کافی بوده و در توان وکلای باسابقه ثبتی می باشد. مسائلی اعم از انتخاب نام شرکت، تحریر صحیح موضوع فعالیت شرکت، مشاوره صحیح و درست در زمینه میزان سرمایه اولیه شرکت و ….
لذا پارسه ثبت با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان گرامی، مشاوره های تخصصی در زمینه ثبت شرکت و موارد پیرامون به آنان داده و با تخصیص بهترین وکلای ثبتی این مهم را در راستای خدمت رسانی درست، دقیق و بموقع به آنان، لحاظ داشته است.
مجموعه خدمات مربوط به ثبت شرکت در «پارسه ثبت» شامل: مشاوره تلفنی و اطلاع رسانی مشتریان از مدارک مربوط به ثبت شرکت و مشاوره حضوری جهت انجام هرچه بهینه تر کردن انتخاب موضوع فعالیت و نحوه ثبت بوده و تمامی مراحل فوق از طریق قوی ترین اتوماسیون اداری تحت نظارت بوده و کلیه مراحل انجام شده ثبت شرکت توسط پرتال «پارسه ثبت» به مشتریان اطلاع رسانی می گردد. در راستای تکریم به مشتریان گرامی و خدمات رسانی در جهت نیاز مشتری، پارسه ثبت تمامی مراحل کاری خود را بارها بازبینی کرده و سعی بر آن داشته تا با اطلاع رسانی کامل، صحیح و بموقع نیاز کلیه مشتریان و مراجعین محترم را در راستای ثبت شرکت فراهم نماید.
تیم حقوقی «پارسه ثبت» اعتماد مشتریان را ارزش تلقی کرده و با در نظر گرفتن و بکارگیری جدیدترین فناوری و دانش روز و همگام کردن آن با ارایه خدمات ثبتی توانسته بیشترین امتیاز را در جلب رضایتمندی مشتری دریافت نماید.
موسسه ثبتی و حقوقی پارسه ثبت با کادری مجرب زیر نظر وکلای با سابقه با هدف ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه ای راه اندازی گردید و همواره مشتری مداری و بکار گیری روش های نوآورانه و خلاقانه را در خط مشی های خود بصورت برجسته سرلوحه قرار داده است. سامانه تخصصی ثبت شرکت پارسه ثبت افتخار دارد، به پشتوانه ۱۵ سال تجربه در امور ثبت شرکت ها و با نوآوری در نحوه ارائه سرویسهای خدماتی مربوط به ثبت شرکت , ثبت برند , ثبت تغییرات و تصمیمات شرکت, افزایش و کاهش سرمایه, نقل و انتقال سهام, رتبه بندی شرکت, اخذ ایزو, اخذ کارت بازرگانی, اخذ جواز تاسیس, اخذ پروانه بهره برداری و انجام کلیه امور مالی, مالیاتی و بیمه ای مربوط به شرکتها, در حداقل زمان ممکن و با کمترین میزان حضور مشتریان در طی فرآیند ثبت شرکت, به انجام رساند. در این پایگاه اینترنتی سعی بر آن بوده است که از تجربیات کلیه کاربران، وکلا، صاحبنظران و سایر افراد برجسته حقیقی و حقوقی استفاده شده و در حد توان، اطلاعات مناسبی جهت استفاده قرار داده شود. مشاوره رایگان در کلیه زمینه های حقوقی ثبتی اولین گام ما در ارائه خدمت است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ثبت شرکت پارسه

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، رتبه بندی، کد اقتصادی، ایزو، انفورماتیک، اخذ مجوز، ثبت علائم تجاری، تایید صلاحیت ایمنی، تایید صلاحیت پیمانکاران، تغییرات شرکت، اخذ مجوز، ثبت مادرید، اخذ رتبه، مشاوره حقوقی

دسته‌بندی خدمات