ثبت شرکت پارسه

ثبت شرکت, ثبت برند, اخذ کارت بازرگانی

چرا شرکت ها به اخذ رتبه نیازمند هستند- قسمت 1

اشخاص حقیقی و حقوقی از این روی اقدام به اخذ رتبه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می نمایند که بر اساس قانون برگزاری مناقصات،

توضیحات خدمت

اشخاص حقیقی و حقوقی از این روی اقدام به اخذ رتبه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می نمایند که بر اساس قانون برگزاری مناقصات، تنها شرکت هایی صلاحیت ورود به مناقصات دولتی را دارند که موفق به اخذ رتبه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور شده باشند لیکن کلیه شرکتهای متقاضی عقد قرارداد با سازمان ها و ارگان های دولتی میبایست با توجه به آیین نامه های ارائه شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اقدام به اخذ رتبه نمایند.

شرکت های پیمانکاری با توجه به معیارهای صلاحیت رتبه بندی در پنج پایه از کوچک به بزرگ از نظر توان و ظرفیت به شرح زیر رتبه بندی میگردند:

  • پیمانکاران رتبه یک
  • پیمانکاران رتبه دو
  • پیمانکاران رتبه سه
  • پیمانکاران رتبه چهار
  • پیمانکاران رتبه پنج

شرکت های پیمانکاری با توجه به پارامترهایی همچون نیروی انسانی متخصص(مدیران و پرسنل متخصص) ، تجربه کاری و توان مالی رتبه بندی میگردند به این صورت که در بهترین حالت وکسب بالاترین امتیاز موفق به اخذ رتبه 1 و در صورت کسب حداقل امتیاز موفق به اخذ رتبه 5 میگردند.

عوامل موثر بر تشخیص صلاحیت شرکت های مهندسین مشاور

  • نیروی انسانی متخصص
  • تجربه کاری
  • ساختار مدیریتی
  • امکانات پشتیبانی

شرکت های مهندسین مشاور متقاضی اخذ رتبه در بهترین حالت و کسب حداکثر امتیاز موفق به اخذ رتبه 1 و در غیر این صورت رتبه 3 را اخذ مینمایند.

شرکت های پیمانکاری متقاضی اخذ رتبه در پایه های سه ، چهار و پنج، همچنین شرکت های مهندسین مشاور متقاضی اخذ رتبه در پایه سه در سازمان برنامه و بودجه استان مربوطه و شرکت های پیمانکاری و مهندسین مشاور متقاضی اخذ رتبه در پایه های یک و دو در سازمان برنامه و بودجه کل کشور رتبه بندی میگردند.

اصولاً از نظر سازمانها و ارگان های دولتی شرکتهایی که رتبه های بهتری(نزدیکتر به 1) دارند دارای صلاحیت بیشتری جهت عقد قرارداد داشته و در اولویت قراردارند لیکن تلاش شرکت ها همواره در جهت اخذ رتبه های بهتر و بالاتر میباشد.

موسسه حقوقی بین المللی پارسه با نزدیک به 2 دهه سابقه و با عنایت به دپارتمان تخصصی اخذ رتبه خود در طول سالیان متمادی همواره در کنار شرکت های متقاضی اخذ رتبه بوده تا کمترین زمان ممکن موفق به اخذ رتبه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گردند.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ثبت شرکت پارسه

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

ثبت شرکت، ثبت برند، اخذ کارت بازرگانی، رتبه بندی، کد اقتصادی، ایزو، انفورماتیک، اخذ مجوز، ثبت علائم تجاری، تایید صلاحیت ایمنی، تایید صلاحیت پیمانکاران، تغییرات شرکت، اخذ مجوز، ثبت مادرید، اخذ رتبه، مشاوره حقوقی

دسته‌بندی خدمات