بازرگانی دیاکو/ تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی ، مواد...

فروش مواد اولیه غذایی و شیمیایی, پودر کاکائو و پودر قهوه, وانیل

آسه سولفام پتاسیم شیرین کننده مصنوعی شکر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آسه سولفام پتاسیم

مشخصات بسته بندی:

نوع بسته بندی

وزن

گرید

کشور سازنده

شکل ظاهری

فرمول شیمیایی

 

کیسه

25Kg

 

چین

 

 

 

 

آسه سولفام پتاسیم یک شیرین کننده مصنوعی غیر ساکاریدی و غیر انرژی زا می باشدکه در سال 1967 در کشور آلمان کشف شد. آسه سولفام 170 تا 200 برابر شیرین تر از شکر(ساکارز) است و در بدن انسان شکسته نمی شود و تجمع پیدا نمی کند.

در صنایع غذایی معمولا به صورت مخلوط با آسپارتام و سوکرالوز استفاده می شود. آسه سولفام را با شیرین کننده های مصنوعی دیگر مانند آسپارتام مخلوط می کنند تا مزه ای شبیه تر به ساکارز ایجاد شود. همچنین یکی دیگر از دلایل مخلوط کردن این دو ماده پایدار نبودن آسپارتام در برابر حرارت است که باعث می شود خاصیت شیرینی خود را از دست می‌دهد.

آسه سولفام پتاسیم در رنج گسترده ای از‎ PH ‎و حرارت پایدار است . این شیرین کننده ها در حد مصرف عادی برای افراد دیابتی مجاز می باشند و میزان مصرف آن در حد متعادل مجاز است. امروزه با استفاده از این شیرین کننده ها حتی بیماران دیابتی و رژیمی نیز می توانند بدون بالا رفتن قند خونشان از چند بطری 1.5 لیتری نوشابه در طول روز استفاده کنند. میزان حداکثری تایید شده برای مصرف روزانه آسپارتام و آسه سولفام عددی بسیار بالاتر از میزان آسپارتام و آسه سولفام موجود در نوشابه‌های رژیمی است.

البته باید این موضوع را در نظر داشت که، اگرچه از نظر محتوای قندی، نوشابه‌های رژیمی گزینه مناسبی به شمار می‌روند اما مصرف آنها به مقدار زیاد مضرر است. مصرف زیاد آسپارتام و آسه سولفام ممکن است برای سلامت مفید نباشد و سلامتی را به مخاطره بیاندازد.

از جمله عوارضی که مصرف بیش از حد این مواد دارند می توان به عوارض عصبی، عوارض چشم وگوش،عوارض روانی، عوارض قلبی و عوارض آلرژیک ‏اشاره کرد .

استفاده از شیرین‌کننده‌هایی که به طور مصنوعی ساخته می‌شوند، می‌تواند خطر چاقی و اضافه وزن و نیز ابتلا به دیابت را کاهش دهد، ولی باید توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد این مواد هم می‌تواند مضر باشد. پس بهتر است با این نوع شیرین‌کننده‌ها آشنا شوید تا به اندازه مناسب از آنها استفاده کنید.

شیرین‌کننده‌های مصنوعی موادی هستند که به جای شکر از آنها استفاده می‌شود و به خاطر درصد شیرینی بالایی که دارند به میزان کمتری برای شیرین کردن مواد از آنها استفاده می‌شود و نیز کالری بالای شکر را هم ندارند و کالری کمتری به بدن می‌رسانند. از این‌رو در کاهش وزن و کنترل وضعیت بیماران دیابتی نقش بسزایی دارند. کاربرد آسه سولفام :به طور کلی این مواد شیرین‌کننده در نوشابه‌ها، غذاهای کنسروی، دسرها، ماست، قرص‌های شیرین‌کننده ، آدامس ، کیک و بیسکوییت ، محصولات لبنی و غیر لبنی به عنوان تشدید کننده طعم کاربرد دارند و از انواع شیرین‌کننده‌های مصنوعی می‌توان به ساخارین، آسپارتام، سوکرالوز، آسه سولفام و نئوتام اشاره کرد.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی دیاکو/ تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی ، مواد...

مازندران، آمل

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش مواد اولیه غذایی و شیمیایی، پودر کاکائو و پودر قهوه، وانیل، اسانس ، سوربیتول، گلیسیرین، رنگ، سی ام سی CMC، پودر نارگیل، سی بی اس CBS، کره کاکائو، لسیتین

دسته‌بندی محصولات و خدمات