بازرگانی دیاکو/ تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی ، مواد...

فروش مواد اولیه غذایی و شیمیایی, پودر کاکائو و پودر قهوه, وانیل

آنتی فوم ضد کف سیلیکونی نوشابه و رنگ و رزین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آنتی فوم ضد کف سیلیکونی نوشابه و رنگ و رزین

مشخصات بسته بندی:

نوع بسته بندی

وزن

گرید

کشور سازنده

شکل ظاهری

فرمول شیمیایی

 

گالن

10KG

صنعتی

آلمان

مایع غلیظ شیری رنگ

 

 

 

نام های دیگر: آنتی فوم ، ضد کف سیلیکونی ، Hinzol Antifoam KTA40

آنتی فوم، یک افزدونی شیمیایی است که باعث کاهش و مانع شکل گیری کفی است که در طی یک فرایند شیمیایی مایعات ایجاد شده است. در فرایندهای شیمیایی، کف ها، باعث ایجاد مشکلات جدی بسیاری می شوند. باعث ایجاد مشکلاتی روی سطح پوشاننده می شوند و مانع از این می شوند که از تمامی گنجایش ظرف حامل ماده، استفاده شود . آنتی فوم ها در مایع کف، غیر قابل حل هست و از ویژگیهای اصلی آن، این است که به آسانی و به سرعت روی سطح کف، گسترش می یابد. این مواد، معمولاً تمایل دارند که به سمت سطح بین آب و هوا حرکت کنند و کف را از بین ببرند که این عمل باعث ترکیدن حبابهای هوا و از بین رفتن سطح کف می شود .

 اولین آنتی فوم ها، هدفشان از بین بردن کف ظاهر شده روی سطح بود. نفت سفید، نفت کوره ای و دیگر محصولات نفتی برای از بین بردن کف استفاده می شدند. دیگر نفتهای گیاهی نیز در بعضی مواقع استفاده می شدند. الکل های چرب، بسیار مؤثر بودند اما جزء آنتیفوم های گران قیمت بودند. آنها برای افزایش بهرهوری به محصولات نفتی اضافه شدند .

اختلاط شدید روغن با هوا در اکثر موارد اجتناب ناپذیر است. این امر به نوبه خود تاثیرات منفی جدی بر کیفیت روانکار و سیستم روانکاری می گذارد، افزایش اکسیداسیون روغن، ایجاد حفره بر سطح قطعات و... نمونه ای از این تاثیرات نامطلوب می باشد. بنابراین به منظور جلوگیری از این تاثیرات از افزودنی های ضد کف استفاده میگردد . افزودنی های آنتی فوم در دونوع سیلیکونی و غیر سیلیکونی قابل تامین می باشد.

کاربرد آنتی فوم :

الکل سازی و نوشابه سازی ها ، تولید قند و مربا و همچنین برای از بین بردن کف ایجاد شده در اثر کاربرد دترجنت ها ، در حمام های شستشو ، رنگرزی و تکمیل پارچه و همچنین در کارخانجات رزین و رنگ سازی به کار می رود .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی دیاکو/ تامین کننده مواد اولیه صنایع غذایی ، مواد...

مازندران، آمل

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

فروش مواد اولیه غذایی و شیمیایی، پودر کاکائو و پودر قهوه، وانیل، اسانس ، سوربیتول، گلیسیرین، رنگ، سی ام سی CMC، پودر نارگیل، سی بی اس CBS، کره کاکائو، لسیتین

دسته‌بندی محصولات و خدمات