گروه تولیدی مبل آراد | تولید کننده مبل راحتی - مبل ال - م...

تولید مبلمان راحتی, تولید میز و صندلی نهارخوری, تولید میزهای LCD

ارگونومی بصری

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کاناپه یا مبلمان ال شکل می تواند به عنوان نقطه کانونی اتاق نشیمن به حساب آید. در این حالت رنگی را برای دیوارها انتخاب کنید که اجازه دهد کاناپه در فضا بدرخشد.

به عنوان مثال رنگ قرمز یا زرد برای دیوار مناسب است به شرطی که کاناپه شما سفید، مشکی یا کرم باشد. مخالف این نیز می تواند بسیار جذاب باشد.
اگر می خواهید کاناپه نقطه کانونی فضا باشد در هر حال رنگ دیوار و کاناپه باید متضاد باشند که البته می توانید با اضافه کردن کوسن هایی هماهنگ با رنگ دیوار این تضاد را دلنشین کنید.
چنانچه نمی خواهید مبلمان به عنوان نقطه کانونی در فضا به چشم آید باید رنگ دیوار و کاناپه روبروی آن را هماهنگ در نظر بگیرید تا کاناپه در بافت دیوار پنهان شود.

به عنوان مثال اگر رنگ قهوه ای شکلاتی را برای کاناپه انتخاب کرده اید از رنگ کرم برای دیوار استفاده کنید. در هر حال در نظر داشته باشید زمانی که مبلمان شما به عنوان نقطه کانونی فضا است باید با تم و سبک فضا هماهنگ باشد.

به این منظور سبک فضای خود را مشخص کنید. آیا فضای شما مدرن، کلاسیک یا مینیمالیست است؟ مبلی را انتخاب کنید که سبک فضا را انعکاس دهد. به عنوان مثال برای فضای مدرن خود کاناپه ای با خطوط هندسی ساده و نشیمنی نزدیک به زمین انتخاب کنید.
چنانچه هنوز فضا را دکور نکردید رنگ و سبک مبلمان منطقه ای می تواند کلید خوبی برای انتخاب رنگ و سبک غالب فضا باشد. در مورد انتخاب پارچه و جنس مبلمان ال شکل هم باید همین دقت را داشته باشید.
پارچه ای که برای کاناپه انتخاب می کنید باید مطابق با سبک فضا باشد به عنوان مثال پارچه های با طرح های گلدار و شطرنجی مناسب فضایی با سبک روستیک است.به جنس کاناپه نیز توجه داشته باشید. اگر می خواهید از این کاناپه در فضای نشیمن استفاده کنید حتما از پارچه هایی بادوام با رنگ های نسبتا تیره استفاده کنید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تولیدی مبل آراد | تولید کننده مبل راحتی - مبل ال - م...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تولید مبلمان راحتی، تولید میز و صندلی نهارخوری، تولید میزهای LCD، مبل کلاسیک، بزرگترین تولیدکننده مبلمان، تعمیرات انواع مبلمان، ارزان قیمت در یافت آباد، مبل ارزان مناسب جهیزیه، تولید مبل ال، مبل راحتی جدید، مبل در چهاردانگه، تولید سرویس خواب، mobl، لاکچری چوب راش روسی گردو، بهترین برند مبلمان، بهترین تولید مبلمان راحتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 5 هفته قبل