eITbazar

فروش تجهیزات فیبر نوری, فروش و نصب سیستم های حفاظت فیزیکی , فروش و نصب مراکز تلفن و طراحی بسترهای voip

توضیحات روزنامه دنیای اقتصاد در مورد تبلت Getac - t800

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید


يك تبلت صنعتي با بدنه محكم



    دنياي اقتصاد- در حالي که بازار انواع تبلت همچنان رونق دارد، مدل هاي متنوعي در آن عرضه مي شوند. در اين ميان مدل هاي متفاوت با امکانات مختلف طرفداران بيشتري هم در بازار پيدا مي کنند.
    در همين راستا به تازگي شرکتي به نام Getac يک تبلت مستحکم جديد را به بازار معرفي کرده است. اين تبلت که با مدل T800 به بازار معرفي شده است، مبتني بر سيستم عامل ويندوز 1/8 پرو بوده و ساختار مقاوم و محکمي دارد. اين دستگاه با هدف استفاده در کارهاي صنعتي، نظامي و شرايط مختلف آب و هوايي طراحي و توليد شده است. صفحه نمايش اين تبلت اندازه 1/8 اينچي دارد و از تکنولوژي Lumibond بهره مي برد که باعث نمايش تصاوير با کيفيت بالاو در زير نور شديد آفتاب هم مي شود. اين دستگاه داراي پردازنده Intel N3530 است که با سرعت 16/2 گيگاهرتزي کار مي کند. اين تبلت مستحکم داراي يک باتري داخلي با عمر 8 ساعت در هر بار شارژ کامل است و از امکانات جانبي مانند کارتخوان هوشمند، RFID و يک باتري اضافه بهره مي برد. اين تبلت ابعادي برابر 9 در 6 اينچ داشته و در 2 نسخه معمولي و LTE به بازار عرضه مي شود. شرکت Getac اعلام کرده است که نسخه معمولي اين تبلت را از ماه جولاي و با قيمت 1600 دلار و نسخه LTE آن را از ماه سپتامبر و با قيمت 2 هزار دلار به بازار عرضه خواهد کرد و به فروش عمومي مي رساند.
    
لینک مطلب

http://www.iranianmagazines.com/npview.asp?ID=2936697

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

eITbazar

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

فروش تجهیزات فیبر نوری، فروش و نصب سیستم های حفاظت فیزیکی ، فروش و نصب مراکز تلفن و طراحی بسترهای voip، فروش و نصب دوربین های مدار بسته، طراحی و اجرا شبکه های کامپیوتری WAN - LAN، طراحی و اجرای پروژه های IT، طراحی و مشاوره در پیاده سازی شبکه های فیبر نوری، فروش تبلت های صنعتی، واردکننده تبلت صنعتی، خدمات پس از فروش تبلت های صنعتی، تبلت صنعتی getac، تبلت صنعتی motorola

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات