اندیشه سبز

دستگاه جوجه کشی, یخساز, آبسردکن

تجهیزات صنعتی ساخت شرکت اندیشه سبز

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت اندیشه سبز یکی از قدیمی ترین سازندگان تجهیزات صنعتی در داخل کشور می باشد که در ابتدای سال 1372 و نزدیک به سه دهه در عرصه تولید تجهیزات صنعتی فعالیت میکند. این شرکت در ابتدا به هدف تولید تجیهزات دام و طیور قدم به عرصه صنعت نهاد. به مرور زمان و با کسب تجربه های ارزشمند ، شرکت اندیشه سبز ، تولیدات خود را تنوع بخشیده و امروزه توانسته است که انواع دستگاه های صنعتی را به خط تولید خود اضافه کند. این شرکت با رویکرد دانش بنیان و استاندارد محور ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان ، انواع تجهیزات صنعتی از جمله دستگاه های جوجه کشی ، تجهیزات مرغداری ، تجهیزات گرمایشی ، برودتی ، لبنیاتی ، تجهیزات کافی شاپ و رستوران ، و انواع رطوبت سازها می باشد. همچنین بیشتر این محصولات به دلیل کیفیت عالی به کشورهای همسایه و خاورمیانه نیز صادر میشوند. شرکت اندیشه سبز هم اکنون بیش از 100 نمایندگی فروش در تمامی مراکز استان ها و شهرستان های بزرگ دارد و از طریق آنها خدمات پس از فروش نیز به مشتریان خود ارائه میدهد. محصولات اندیشه سبز شامل 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند. در این نوشتار شما را با انواع تجهیزات و تولیدات اندیشه سبز آشنا خواهیم کرد.

دستگاه جوجه کشی اندیشه سبز

شرکت اندیشه سبز از پیشگامان صنعت تولید دستگاه های جوجه کشی در ایران می باشد. اندیشه سبز با بهره گیری از قطعات بسیار عالی و با کیفیت خارجی و همچنین رعایت استاندارد ها در ساخت دستگاه های جوجه کشی در این عرصه پیشتاز می باشد. دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز در انواع ظرفیت های خانگی ، نیمه صنعتی و صنعتی به تولید میرسند. تکنولوژی های به روز و طراحی مخصوص و حرفه ای بکار برده شده در این دستگاه ها ، آنها را از تمام نمونه های داخل برتر ساخته است. حتی این محصولات  قابل رقابت با برندهای معتبری همچون آرکام کره و برینسآ نیز می باشند. زیرا در ساخت این محصولات همچون برندهای معتبر از سنسورهای دیجیتالی دقیق ، جنس بدنه عالی و هوش مصنوعی فوق پیشرفته استفاده شده است. راندمان جوجه آوری در این دستگاه ها عالی می باشد . هم اکنون افراد زیادی در داخل و خارج از مرزهای ایران توسط دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز مشغول به کسب درامد می باشند. حتی روستائیان نیز به دلیل راندمان بالای این دستگاه ها ، برای توسعه گله های خود از دستگاه های جوجه کشی اندیشه سبز بهره میبرند.

تجهیزات مرغداری اندیشه سبز

از جمله تجهیزات مرغداری ساخت شرکت اندیشه سبز می توان به انواع پرکن طیور ، انواع آبخوری های دستی و اتوماتیک ، انواع دانخوری ها ، قفس بلدرچین ، فن های تهویه ، مادر مصنوعی و انواع آسیاب ، میکسر و بالابر مرغداری اشاره کرد. از این محصولات میتوان در محل مرغداری برای مدیریت بهتر و کنترل دقیق تر امور مرغداری و پرورش طیور استفاده کرد. تمامی این محصولات از کیفیت بسیار ایده آلی برخودار می باشند.

تجهیزات سالن قارچ اندیشه سبز

اندیشه سبز  تجهیزاتی همچون دستگاه بخار ساز گرم صنعتی ، دیگ بخار سالن قارچ و هواساز سالن قارچ نیز تولید می کند. علاوه بر این برای رشد بهتر ، اندیشه سبز ، کمپوست آماده قارچ نیز به فروش میرساند. به کمک این کمپوست آماده ، کاشت قارچ بسیار راحت تر و در عین حال پربازده تر خواهد بود. زیرا این کمپوست علاوه بر بذر آماده ، شامل مواد بسیار عالی می باشد که در روند رشد قارچ تأثیر فراوانی به جای میگذارند. از جمله موثر ترین دستگاه هایی که توسط اندیشه سبز برای سالن پرورش قارچ طراحی شده است ، میتوان به هواساز قارچ اشاره کرد. در حقیقت این دستگاه تمام آن چیزی است که یک پرورش دهنده قارچ به آن نیاز دارد. زیرا این دستگاه ، قادر به تولید هوای گرم ، خنک و بسیار مرطوب است و جریان هوا به کمک این دستگاه در محل پرورش به نحو احسن به گردش در می آید. 

تجهیزات برودتی

تجهیزات برودتی ساخت اندیشه سبز از جمله بهترین ها در سطح ایران میباشند که راندمان عالی و طول عمر بالایی دارند. این تجهیزات شامل انواع آبسرد کن های عمومی ، آبسرد کن های فانتزی و چند منظوره ای ، انواع یخساز های قالبی ، حبه ای ، پودری و پولکی ، کارخانه یخسازی و سرد خانه جسد می باشند. تبعیت از استاندارد های جهانی و بخش نامه های سازمان بهداشت در ساخت این محصولات باعث شده است که نهایت کیفیت برای کاربر به ارمغان آروده شود. یخ سازهای حبه ای اندیشه سبز در انواع خانگی ، کافی شاپی ، رستورانی و صنعتی تولید میشوند. استفاده از بهترین کمپرسورهای خنک کننده اروپایی ، جنس بدنه عالی و ضد پوسیدگی و عملکرد اتوماتیک ، این محصولات را به برترین دستگاه های برودتی تبدیل کرده است. همچنین کارخانه یخسازی اندیشه سبز در طرح های سیار و اندازه های کوچک و یا ثابت با تعداد قالب های بالای 800 عدد طراحی میشوند.

تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز

تجهیزات گرمایشی اندیشه سبز شامل انواع بخاری گلخانه و گرمایش مرغداری می باشد. اندیشه سبز در این راستا انواع جت هیتر موشکی و هیتر آتش درون به تولید میرساند.جت هیترهای اندیشه سبز دارای راندمان عالی و جنس بدنه کوره استیلی نسوز می باشند. این بخاری ها هم به صورت آویز و هم به صورت پرتابل در سالن های پرورش طیور به کار میروند.

هم چنین اندیشه سبز برای تأمین گرمای پاک در گلخانه ها ، هیترهای آتش درون طرح اسپانیایی تولید میکند. این بخاری گلخانه ها راندمان عالی در تولید گرمای پاک و بدون آلاینده از خود نشان میدهند. در ساخت این بخاری ها از استاندارد های مهمی همچون iso 9001 و استاندارد BS 5991 تبعیت شده است. همچنین بدنه بیرونی و جنس کوره این بخاری از بهترین نوع انتخاب شده است ، تا محصول برای سالیان زیادی همچنان به کارکرد پر بازده خود ادامه دهد. مصرف سوخت در این بخاری ها بسیار بهینه می باشد. همچنین این دستگاه ها توانایی کارکرد با انواع سوخت گازی و گازوئیلی را دارند. اندیشه سبز در ساخت این محصولات 4 لایه ایمنی طراحی کرده است. لذا احتمال خطر و آتش سوزی در این دستگاه ها تقریبا صفر می باشد.

تجهیزات کافی شاپ و رستوران

اندیشه سبز ، تجهیزاتی کافی شاپ و رستوران نیز به فروش می رساند. این تجهیزات شامل انواع قهوه ساز خانگی ، قهوه ساز اتوماتیک و صنعتی ، یخ در بهشت ساز و شربت سرد کن ها است. قهوه ساز های اندیشه سبز دارای راندمان و عملکرد بسیار عالی می باشند. این قهوه ساز ها در انواع مختلف و ظرفیت های یک گروپ ، دو گروپ و سه گروپ طراحی میشوند. یخ در بهشت های اندیشه سبز  ، از قطعات با کیفیت و تحت لیسانس ایتالیا ساخته شده اند. شربت سرد کن های اندیشه سبز نیز مناسب برای خنک کردن انواع شربت ها و تخم شربت ها می باشند.

تجهیزات رطوبت ساز و مه پاش اندیشه سبز

شرکت اندیشه سبز انواع رطوبت ساز و مه پاش نازلی ، دیسکی و التراسونیک نیز به تولید میرساند. این محصولات نیز به دلیل راندمان بالا و قطعات ایده آل ، در بسیاری از مشاغل به کار گرفته میشوند. از مه پاش های دیسکی در انواع سالن های پرورش دام ، طیور و گلخانه ها استفاده میشود. از رطوبت سازهای نازلی ساخته اندیشه سبز می توان برای خنک سازی و تأمین رطوبت در محیط هایی همچون رستوران های باز ، ویلا ها ، سالن های مرغداری ، دامداری ها و انواع گلخانه های هیدروپونیک بهره گرفت. رطوبت سازهای التراسونیک اندیشه سبز نیز مناسب برای انواع گلخانه ها ، صنایع چای سازی ، نساجی ، کارخانجات بسته بندی گوشت ، آزمایشگاه ها و ... می باشد.

تجهیزات لبنیاتی اندیشه سبز

اندیشه سبز تمامی تجهیزات لبناتی مورد نیاز برای مراحل جمع آوری ، نگه داری و تولید فراورده های شیر را به تولید می رساند. از جمله این تجهیزات میتوان انواع شیر دوش ها ، انواع ظرف شیر ، انواع شیر سرد کن ، انواع کره گیر ، خامه گیر ، دوغ سرد کن ، پاستوریزاتور ، هموژنایزر ، پروسس تانک و انواع پاتیل پخت شیر را نام برد. این تجهیزات در انواع ظرفیت های خانگی ، فروشگاهی ، دامداری و صنعتی تولید میشوند. لذا هم برای مصارف روزانه و هم برای فروش فراورده های لبنیاتی می توان از این محصولات استفاده کرد. تجهیزات لبنی اندیشه سبز قابل استفاده در کارخانجات صنعتی نیز می باشند و می توان در خطوط تولید محصولات لبنی از آنها بهره گرفت. تمامی این محصولات بر اساس رعایت موارد بهداشتی ساخته شده اند و علاوه بر ماندگاری طولانی مدت ، کیفیت عالی نیز دارند. بدنه این محصولات از جنس ضد زنگ و ضد ساییدگی انتخاب شده تا کوچکترین آلودگی در محصول لبنی ایجاد نشود.