فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

لیبل, ریبون, بارکد پرینتر

پست استان یزد به دستگاه‌های هوشمند PDA مجهز شد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سرویس PDA یا همان دریافت امضای الکترونیک از گیرنده، سرویسی است که فرستنده مرسوله می‌تواند از طریق کد رهگیری که از دفاتر قبول دریافت کرده علاوه بر اطلاعات سیر مرسوله، امضای دیجیتال گیرنده را نیز در کنار بارکد مرسوله مشاهده کند.

دستگاهی که اکنون در اختیار موزعان استان قرار دارد، علاوه بر توانایی دریافت و ذخیره امضا، دارای قابلیت‌های گسترده دیگری مانند GPRS و GPS، ارسال گزارش آنلاین از طریق اینترنت WIRLESS، دریافت اثر انگشت، دوربین و بارگذاری سیم ‌کارت مخابراتی است که می‌توان از هر کدام از آن‌ها در زمان مقتضی استفاده کرد.

مسعود دهقان مدیر کل پست استان یزد در رابطه با دستگاه PDA گفت :PDA، دستگاهی است که به جای ثبت مرسولات در دفتر و گرفتن امضا، اطلاعات مرسولات را به صورت الکترونیکی ثبت می‌کند و با رسیدن مرسوله درب منزل گیرنده دستگاه بارکد را می‌خواند و اطلاعات مرسوله آورده می‌شود و در صورت صحیح بودن اطلاعات، امضا گیرنده مرسوله به صورت الکترونیکی گرفته می‌شود.

وی در مورد پیگیری مرسولات هم گفت: پس از گذشت یک ساعات از تحویل مرسوله، امضا به سایت پست منتقل و فرستنده می‌تواند ساعت تحویل، روز تحویل و نمونه امضاء گیرنده و نام و نام خانوادگی وی را به صورت الکترونیکی مشاهده کند.

دهقان به مزایای استفاده از این دستگاه اشاره و عنوان کرد: حذف کاغذ و کاهش استفاده از پرینت، یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی است که دستگاه مذکور دارد و بر همین اساس باید گفت که این دستگاه نه تنها موزع را از حمل و استفاده از دفتر کاغذی راحت کرده است بلکه صرفه اقتصادی نیز دارد.

وی در مورد تعداد نامه‌رسانان که از این دستگاه استفاده می‌کنند، گفت: ۵۸ نامه‌رسان در استان، آموزش‌های لازم را دیده و دستگاه PDA را تحویل گرفته و مشغول به کار هستند.

دهقان در پایان اظهار کرد: با استفاده از این سیستم سرعت و کیفیت کار بیشتر، هزینه‌ها کمتر و در مصرف کاغذ صرفه‌جویی شده است.

 

9 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فن آوران ایماکو (مجری سیستم ها و تجهیزات مبتنی بر بارکد) ...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لیبل، ریبون، بارکد پرینتر، تجهیزات بارکد، تگ ، بارکد اسکنر، گیت ورود و خروج، برچسب، لیبل پرینتر، بارکد اسکنر، هند هلد، صندوق فروشگاهی، نرم افزار های اتوماسیون مبتنی بر بارکد و RFID

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات