نیما چوب تولید کننده صفحات کابینت ضد آب چوب پلاست

نیما چوب, تولید کننده صفحات کابینت ضد آب چوب پلاست, اجاق گاز رومیزی آیرستون

نیما چوب تولید کننده صفحات کابینت ضد آب چوب پلاست

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرکت نیما چوب تولید کننده وارائه دهنده انواع صفحات کابینتcounter tops  از جنس پلی وود Poly wood  با مشخصات عرض60 و 65 سانت و طول 4.10 و 3.66 با ضخامت 3 و 5 سانت با روکش گنتاش ترکیه می باشد.

 این محصولات ضد خش، دارای تنوع رنگ و قیمت مناسب (پروفیل های مقاوم در برابر رطوبت)میباشد.

 معرفی صنعت پلی وود امروزه استفاده از کامپوزیت­های پلی وود در صنعت ساختمان  مورد توجه بسیاری از کشورهای توسعه­ یافته و در حال توسعه قرار گرفته است. این کامپوزیت ها به راحتی به چرخه طبیعت بر می‌گردند و از قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به محصولات مشابه چوبی (مانندM D F ، نئوپان،تخته لایه و ....) برخوردار هستند.این محصول جزو خانواده کامپوزیت ها (چند سازه ها) می‌باشد و با نام‌های  چوبکا، چوب مصنوعی، چوب مهندسی و غیره شناخته می‌شود.

مزایای استفاده از این ماده :به طور کلی خلاصه مزایای نسبی استفاده از این ماده عبارتند از :1- ضد آب2- آنتی باکتریال3- ضد خش 4-مقاوم در برابر حرارت5- مقاوم  در برابر عوامل محیطی ، رطوبت و قارچها6- دارا بودن قابلیت بازیافت7- مقاوم در برابر حشرات8- عاری از هر گونه گاز فرمالدئید یا ترکیبات آلی ناپایدار بر خلاف MDF و سایر محصولات مشابه9- دوام، سختی و انبساط خطی مناسب10- سبک و قابلیت حمل آسان11- مقاوم در برابر فرسودگی و خوردگی12-پایداری ابعادی ( حداقل تغییر شکل زیر فشار بار)13- عمر مفید طولانی و هزینه نگهداری پایین حتی در شرایط آب و هوایی نا مساعد14-ابزار خوری مناسب و قابلیت کار آسان با ابزار نجاری و چوب و استهلاک پایین این ابزار. مدیر فروش-ملیحه سرلکشماره تماس:2642658-0912021888656610218886565402189770471 فکس

 

متن ضمانتنامه نیما چوب

 

نیما چوب تولید کننده صفحات کابینت ضد آب چوب پلاست (w.p.c) بدینوسیله اعلام می دارد تمامی محصولات نیما چوب شامل 2 سال ضمانت از تاریخ تولید می باشد.
این ضمانت شامل موارد قصور در کنترل کیفی و تولید مانند : جداشدن روکش، ترک خوردن روکش بر روی لبه های ردیوس، ترک خوردن روکش بعد از نصب در شرایط محیطی مناسب به تشخیص کارشناسان نیما چوب می باشد.
واضح و روشن است که مواردی شامل نقصان ها و ایرادات بوجود آمده در حین بارگیری و تخلیه و جابجایی محصول، ضربه خوردن، دپوی محصول در شرایط نامناسب، نصب و استفاده ناصحیح محصول شامل موارد ضمانت نمی گردد.
نیماچوب این برگه ضمانت نامه بارکد دار را در تمام بسته بندی های خود قرار می دهد، که شامل تاریخ تولید و کد محصول می باشد.
در صورت مشاهده موارد فوق جهت حل مشکل بوجود آمده و افزایش کیفیت محصولات سریعاً با بخش پشتیبانی و فروش نیما چوب، جهت اعزام کارشناس و بررسی موارد مورد ادعا در اولین فرصت ممکن، به صورت کتبی تماس حاصل فرموده و هماهنگی های لازم را انجام دهید.
خواهشمند است جهت سهولت در شناسایی محصولات و امور ضمانت در نگهداری این برگه تا پایان تاریخ ضمانت این محصول دقت فرمایید.
خریداران و مصرف کنندگان محترم نکات مورد نیاز جهت نصب و استفاده صحیح از محصول را در نظر داشته باشید.

نکات قابل توجه جهت نصب و دپوی صفحات پلی وود (Polly Wood) :
سطح مورد نظر برای نصب و دپوی صفحات کابینت باید کاملا تراز باشد.
جهت برش صفهات کابینت صفحه را از سمت پشت کار برش دهید.
برای رفع انبساطات و انقباضات در شرایط دمایی مختلف حداقل 7 میلی متر صفحات را از دوسمت سر از دیوار فاصله دهید.
1- به هنگام نصب از هر گونه ضربه زدن با چکش به صفحه کابینت اجتناب نمایید.
2- جهت برش جای سینک و گاز به شکل روبرو دقت نمایید.
3-از میخ زدن و پیچ زدن در کنار شبکه های صفحه خودداری نمایید.
4-جهت درپوش اول و انتهای صفحه از چسب های حلال مانند (چسب 123) استفاده نمایید.
5-هنگام نصب سینک حتما از چسب آب بندی استفاده گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

نیما چوب تولید کننده صفحات کابینت ضد آب چوب پلاست

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نیما چوب، تولید کننده صفحات کابینت ضد آب چوب پلاست، اجاق گاز رومیزی آیرستون، تولید کننده اجاق گاز های رومیزی آیرستون، هود و سینک آیرستون، nimachob، Airston

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات