شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

9 مگاوات انرژي نو وارد شبكه برق استان سمنان مي شود

سيد محمد موسوي زاده روز دوشنبه در آئين معارفه مدير توزيع برق شهرستان دامغان افزود : براي تحقق اين امر سه قرارداد با بخش خصوصي منعقد شده است .
وي خاطرنشان كرد : سال گذشته توزيع برق دامغان شش ميليارد ريال از محل فروش انشعابات كسب در آمد كرده است .
مديرعامل شركت توزيع برق استان سمنان با بيان اينكه سال 94 سخت ترين سال اقتصادي براي كشور بود، افزود : توزيع برق شهرستان دامغان از نخستين دستگاه هاي اجرايي شهرستان بوده كه بيشترين تخصيص را داشته و رتبه خوبي را به خود اختصاص داد .
موسوي زاده با اشاره به خدمات ارزشمند توزيع برق شهرستان دامغان بر خدمت رساني مسئولان به مردم تاكيد كرد و گفت : مديراني كه با تمام تلاش و صادقانه در جهت خدمت به مردم فعاليت مي كنند بايد به نحو شايسته تكريم شوند .
وي گفت : برنامه محور بودن فعاليت ها از مهم ترين موضوعات بوده كه براي رسيدن به اهداف و چشم انداز هاي تعيين شده پايبند به برنامه ها و قانو نگرايي به عنوان يك امري مهم و حياتي همه بايد با رعايت قانون و در رسيدن به اهداف تعيين شده و اجراي دقيق برنامه ها گام بر داريم و كوشا باشيم و به آن توجه كنيم .
در اين آئين سيد محمد حسين ترابي به عنوان مدير جديد توزيع برق شهرستان دامغان و از خدمات 12 ساله احمد يوسفي مدير قبلي دامغان تقدير شد.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش