شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

هرات تا یک سال دیگر برق خورشیدی تولید می کند

به گزارش باشگاه خبرنگاران،مسوولان محلی هرات می‌گویند که این پروژه از سوی کشور ژاپن پشتیبانی می‌شود و از صبح امروز، کار  آن آغاز شده است.

جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات در صحبتی با جمهورنیوز بیان کرد: طرح تاسیس نیروگاه برق خورشیدی از چند ماه پیش از طریق والی هرات به نمایندگان سازمان ملل متحد پیشنهاد شده بود که بالاخره با حمایت مالی کشور ژاپن آغاز به کار کرد.

به بیان وی؛ کشور ژاپن قرار است تا در این پروژه پنج میلیون دلار هزینه کند تا دوازده ماه دیگر کار بهره گیری از یک مگاوات برق خورشیدی در هرات آغاز شود.

این مقام افزود: اولین نیروگاه برق خورشیدی هرات در شهرک صنعتی هرات و در زمینی با مساحت ۵۰ جریب فعالیت می‌کند.سخنگوی والی هرات همچنین گفت: در سال‌های بعدی قرار است تا قدرت این برق تا ۱۲ مگاوات افزایش یابد.

گفته شده که با راه افتادن این نوع برق و برق بند سلمای هرات، این ولایت تا حد زیادی از کمبود نیروی برق خود نجات پیدا می‌کند.ولایت هرات از کشورهای ترکمنستان و ایران برق وارد می کند.با اینکه در این اواخر مشکلات فنی زیادی از برق در ولایت هرات برطرف شده اما هنوز هم برخی از اماکن مسکونی و تجاری، فاقد برق هستند.شماری از ولسوالی‌های دورافتاده هرات هم به صورت کامل از برق دولتی بی بهره اند و بیشتر موتورخانه‌های خصوصی به مردم برق می‌دهند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش