شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

خانه زیبای نقلی که روی اهرم‌ها بنا شده

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بیل دانستر مهندس معماری است که این خانه را طراحی کرده و ساخته است. این خانه کوچک در هر جای مسطحی به راحتی عَلَم می‌شود و قابل جابه جا شدن است.
این خانه حدوداً 23 متر مربع است و از پنل‌های خورشیدی‌ایی که بر روی سقفش قرار دارد انرژی تامین می‌‌‌کند. این خانه نقلی سیستم تصفیه آب هم دارد. این خانه ها به دلیل داشتن جای پارک با استقبال بسیاری از مردم و مسئولین مواجه شده‌است.
سازندگان این خانه می‌گویند این خانه را می شود حدود 750 پوند با احتساب قبوض، در هر ماه اجاره داد. هزینه برپا کردن آن هم 55 تا 60 هزار پوند است که قرار است 50 عدد آن که اکنون آماده است برای علاقه مندان در شهر آکسفورد انگلیس برپا شود.
حتی به علت اینکه این خانه‌ها آلودگی تولید نمی‌کنند و شهر آکسفورد علاوه بر آلودگی شدید با کمبود جا برای ساختن خانه مواجه است، گفته شده شاید از این خانه‌ها برای اسکان افراد استفاده شود تا با مشکل کمبود جا برخورد شود

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش