شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

ایران جزو 10 كشور برتر دریافت انرژی خورشیدی جهان

پژوهشگر و استاد دانشگاه سیدنی استرالیا گفت : ایران جزو 10 كشور برتر از نظر دریافت انرژی خورشیدی در جهان است.

به گزارش ایرنا، وحید امین الرعایا روز چهارشنبه در اولین كنفرانس ملی معماری و انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی كاشان میزان دریافت انرژی خورشیدی ایران را از متوسط جهانی بالاتر برشمرد و اظهاركرد: میزان انرژی دریافتی ایران از انرژی خورشیدی هر روز معادل 18 مگا ژول به مترمربع و هر مگاژول معادل 5 كیلووات بر ساعت است.
وی افزود: انرژی خورشیدی البته هم می تواند سودمند و هم مضر باشد و درحال حاضر سیستم های خنك كننده ای چون كولرهای گازی خورشیدی در بازارهای كشور رایج و وارد چرخه استفاده در ساختمان های مسكونی و تجاری و صنعتی شده كه موجب افزایش گازهای گلخانه ای و آلودگی محیط زیست می شوند.
امین الرعایا رسالت دولت را جلوگیری از ورود این سیستم ها به كشور دانست و تصریح كرد: در صورت استفاده از سیستم های نوین تهویه مطبوع و بهره‌ گیری مناسب از انرژی گرمایشی و سرمایشی در ساختمانها علاوه بر پیشگیری از افزایش گازهای گلخانه ای و منوكسیدكربن می توان صرفه‌جویی مناسب در مصرف برق و سایر مولدهای انرژی داشت.
این استاد دانشگاه تاكید كرد: مطالعات زیادی در مورد سیستم های نوین تهویه مطبوع HVAC در جهان انجام شده و در صورتی كه سرمایه گذاران داخلی نخواهند روی سیستم های سنتی كار كرده و بخواهند به دنبال نوآوری باشند با تولید این سیستم ها می توانند به صرفه جویی در مصرف انرژی برق و استفاده بهینه از انرژی خورشیدی و نیز كاهش مضرات گازهای گلخانه ای كمك كنند.
دبیرعلمی نخستین كنفرانس ملی معماری و انرژی نیز در آیین گشایش این كنفرانس اظهاركرد: این همایش با محورهای تاسیسات و انرژی، معماری و انرژی و مدیریت و برنامه ریزی انرژی با هدف تعقیب و آشنایی با مباحث علمی جدید و دست یافتن به آخرین یافته های علمی در زمینه انرژی و ارتباط صنعت و دانشگاه و ایجاد تحرك پویای علمی در اساتید برگزار شده است.
احمد فخار افزود: 228 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد و از این تعداد 161 مقاله مورد پذیرش داوران همایش قرار گرفت كه از این تعداد نیز 25 مقاله به صورت پوستر و مابقی در پنل های تخصصی در مدت دو روز برگزاری همایش ارائه می شود.
وی برگزاری نمایشگاه تخصصی سرمایش و گرمایش و تهویه و تجهیزات ساختمانی و معماری داخلی، حضور دو انتشارات كتاب و مجله و برگزاری كارگاه های آموزشی و تخصصی با حضور 150 شركت كننده را از برنامه های این همایش عنوان كرد.
به گفته فخار دانشجویان كارشناسی و كارشناسی ارشد رشته های مكانیك، برق، عمران، معماری و كامپیوتر، اساتید دانشگاه و صاحبان صنایع تاسیساتی و تجهیزات گرمایش و سرمایشی ساختمانی از سراسر كشور مخاطبان و شركت كنندگان در این همایش هستند.
اولین كنفرانس ملی معماری و انرژی از امروز تا نهم اردیبهشت ماه سال جاری به مدت دو روز در دانشگاه آزاد اسلامی كاشان در حال برگزاری است

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش