شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

بيانيه شهردار قم به مناسبت روز جهاني كار و كارگر

 دكتر سقائيان نژاد شهردار قم با صدور بيانيه اي فرا رسيدن ۱۲ ارديبهشت ماه روز جهاني كار و كارگر را تبريك گفت. به گزارش قم نیوز، متن بيانيه شهردار قم بدين شرح مي باشد:

«وَأَن لَّيْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَى»

«و اينكه براى انسان جز حاصل تلاش او نيست» آيه ۳۹ النجم

كارگران به حق به فرموده امام راحل(ره) ستون فقرات استقلال كشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهايي بخش از وابستگي‌ها و پيوستگي‌ها هستند و حمايت از اين قشر زحمتكش و فداكار كشور، حمايت از كار و سرمايه ايراني و حمايت از توانمندي‌هاي بالقوه ايران اسلامي است.

 روز جهاني و هفته كار و كارگر فرصتي مغتنم است براي بزرگداشت مقام والا و ارزشمند كارگران و تقدير از زحمات و تلاش‌هاي اين قشر مهم و تاثيرگذار در رشد و پيشرفت صنعت، توليد و اقتصاد ملي و تحقق زمينه بالندگي و ارتقاء ظرفيت‌هاي كشور است.

در سالي كه به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به عنوان «اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل» نامگذاري شده، شايسته است كه رويكردهاي رهبري در زمينه اقتصاد مقاومتي يا به عبارت ديگر اقتصاد درون محور بار ديگر مورد توجه قرار گيرد و اين مهم تحقق نخواهد يافت جز با توجه به نيروي انساني داخلي و حمايت از كار و سرمايه ايراني.

 ايران اسلامي امروز بيش از هر زماني نيازمند توسعه بسترهاي كار، تلاش و توليد است و با اين اقدام در بخش هاي مختلف كشاورزي، صنعتي، علمي و... مي توان اميد داشت كه در آينده كشوري توليد محور با اقتصادي پويا و با نشاط داشت.

 اينجانب اين فرصت را مغتنم دانسته و ضمن تقدير از جامعه كارگري، كارآفرينان و صنعتگران و توليدكنندگان كشور خصوصا كارگران خدوم و زحمتكش شهرداري قم، اميدوارم بستر تحقق عملي اقتصاد مقاومتي با همكاري اقشار مختلف مردم در سال جاري محقق شود.
 
                                                                    دكتر سيد مرتضي سقائيان نژاد
                                                                                    شهردار قم

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش