شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

همکاری اتریش و ایران در بخش محیط زیست و انرژیهای تجدیدپذیر

  • وزیر اقتصاد، گردشگری و فرهنگ ایالت کرنتن اتریش گفت: ٢ کشور ایران و اتریش می‌توانند در حوزه هایی همچون محیط زیست، انرژی، نیروگاههای خورشیدی و انرژیهای تجدیدپذیر با یکدیگر همکاری داشته باشند.
  • به گزارش خبرنگار شانا، کریستین بنگر، وزیر اقتصاد، گردشگری و فرهنگ ایالت کرنتن اتریش، امروز (چهارشنبه، پنجم خردادماه) در نشست تجاری ایران و اتریش که در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار شد به روابط تاریخی و دیرینه ٢ کشور اشاره کرد و گفت: امروز شرائط برای توسعه روایط ایران و اتریش مهیاست، زیرا ٢ کشور سطح همکاریهای وسیعی با یکدیگر دارند.

    وی با تاکید بر این که نقل و انتقالات بانکی باید میان ٢ کشور افزایش یابد، گفت: ایران از بازاری پویا، قوی و باثبات برخوردار بوده، از این رو اتریش خواهان همکاری بلندمدت اقتصادی با ایران است.

    کریستین بنگر تصریح کرد: ایران و اتریش می‌توانند در حوزه هایی همچون محیط زیست، انرژی، نیروگاههای خورشیدی و انرژیهای تجدیدپذیر با یکدیگر همکاری داشته باشند که البته تبادل فناوری و دانش روز در این بخشها میان ٢ کشور، اهمیت بسیاری دارد.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش