شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: صرفه‌جویی در مصرف برق؛ مصداق اقتصاد مقاومتی

سید روزبه هاشمی دهکردی در جمع فرماندهان پایگاه‌های بسیج مقاومت دستگاه‌ها و ادارات استان، صرفه‌جویی در مصرف برق را بهترین مصداق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: از آنجا که تولید برق توسط نیروگاه‌های آبی ،حرارتی،سیکلی ترکیبی، بادی ،خورشیدی و ...صورت می‌گیرد و روند توزیع انرژی بستگی به فعالیت نیروگاه‌ها دارد، هرچه مصرف برق بالاتر باشد تولیدات نیروگاه‌ها هم باید افزایش یابد و این در فصل تابستان دو چندان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو در بحث اقتصاد مقاومتی چند سالی است که کار را شروع کرده است، افزود: از آن‌جا که بسیج پتانسیل‌های بسیار خوبی برای مشارکت و همکاری در همه موارد جهادی دارد، یکی از سیاست‌های وزارت نیرو استفاده از ظرفیت بسیج در توسعه و نوسازی، بهینه سازی و مدیریت مصرف برق بوده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان استفاده از لامپ‌های با کیفیت LED را به دلیل اینکه محصول تولیدات داخلی است، با صرفه و اقتصادی‌تر عنوان کرد و به همه نمایندگان دستگاه‌ها و ادارات توصیه کرد از لامپ های LED استفاده کنند.

هاشمی با بیان اینکه  دستگاه‌های سرمایشی که از مبادی غیرقانونی وارد کشور می‌شود به دلیل غیر استاندارد بودن و نداشتن برچسب انرژی مصرف انرژی بالایی دارند به دستگاه‌ها و ادارات توصیه کرد که از این دستگاه‌های سرمایشی به خاطر ارزان تر بودن استفاده نکنند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش