شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

دو نيروگاه خورشيدي در خور و بيابانک استان اصفهان راه اندازي مي شود

دو نيروگاه خورشيدي در خور و بيابانک استان اصفهان راه اندازي مي شود

مديرعامل برق منطقه اي استان اصفهان در سفر به خور و بيابانک افزود: اين شهرستان از مستعدترين مناطق استان در توليد انرژي خورشيدي محسوب مي شود و مطالعات کارشناسان نيز بيانگر ظرفيت قابل توجه آن در اين زمينه است.

رسول موسي الرضايي افزود: قرار است با سرمايه گذاري بخش خصوصي و يک شرکت آلماني اين دو نيروگاه در مدت شش ماه در شهر خور و سه راهي خور به جندق به بهره برداري برسد.

وي خاطرنشان کرد: با راه اندازي اين دو نيروگاه بيش از 90 درصد از برق مورد نياز شهرستان در طول روز توليد مي شود و در مدار قرار مي گيرد. مديرعامل برق منطقه اي استان اصفهان افزود: ميزان کنوني مصرف برق شهرستان خور و بيابانک که از طريق شبکه سراسري تامين مي شود بين 8 تا 11 مگاوات در ماههاي مختلف سال است. وي گفت: اين شهرستان 11 هزار مشترک برق دارد و يک سوم برق مصرفي آن در بخش خانگي است. نيروگاه خورشيدي( solar power plant) نيروگاهي است که انرژي خود را بطور مستقيم از خورشيد دريافت مي کند. يک نيروگاه خورشيدي مجموعه اي از تاسيسات است که انرژي تابشي خورشيد را جمع آوري و با متمرکز کردن آن، درجه حرارت هاي بالايي ايجاد مي کند. انرژي جمع آوري شده از طريق مُبدل حرارتي، ژنراتور توربين ها و يا موتورهاي بخار به انرژي الکتريکي تبديل مي شود.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش