شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

احداث نیروگاه با استفاده از انرژی پاک در استان سمنان

احداث نیروگاه با استفاده از انرژی پاک در استان سمنان


معاون برنامه ریزی شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: تفاهم نامه های سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث نیروگاه های خورشیدی با استفاده از انرژی تجدیدپذیر با این شرکت امضاء شد.

محمود سنگی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به امضاء تفاهم نامه های سرمایه گذاری بخش خصوصی برای احداث نیروگاه های خورشیدی در استان سمنان اظهار داشت: این تفاهم نامه ها برای ساخت چند نیروگاه تجدیدپذیر با مجموع ۶۷۵ مگاوات با  شرکت های علاقمند به سرمایه گذاری در این زمینه به امضاء رسیده اند که شرایط بهتری را برای ایجاد زیر ساخت های تولید انرژی پاک در سالیان آینده و تامین برق مورد نظر واحدهای تولیدی و اقتصادی فراهم می کند.

وی همچنین افزود: این شرکت با ایجاد شرایط مناسب و مطلوب و با وجود ساختگاه های مناسب توانسته است به عنوان یک شاخص مهم و به عنوان یکی از اهداف مهم برنامه ششم در زمینه ترویج سرمایه گذاری و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و همچنین جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در زمینه احداث نیروگاه های تولید برق با استفاده از انرژی های تجدیدپذیرگام های مهمی بردارد.

معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای سمنان، شرکت های گسترش شبکه پارسه، فراز پنداران آریا موج، انرژی جوان سمنان، فولاد صنعت غدیر ایرانیان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود، نو آوران انرژی و صنعت دانا و Solar & Benefit را از جمله شرکت های دارای تفاهم نامه مشترک سه جانبه احداث نیروگاه های خورشیدی در این استان برشمرد.

وی یادآور شد: شرکت برق منطقه ای سمنان در اولین همایش سرمایه گذاری استان که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شدحضور فعال داشت و مدیر عامل این شرکت نیز  به همین دلیل از سوی محمد رضا خباز استاندار سمنان نیز مورد تقدیر قرار گرفت.


9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش