شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

نصب 25 تابلوی ترافیکی خورشیدی در بندرلنگه

شهردار بندرلنگه گفت: به ‌منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی برق و استفاده از انرژی‌های پاک و کمک به وضعیت ترافیکی 25 تابلوی هشداری ترافیکی خورشیدی در سطح شهر بندرلنگه نصب شد.

محمد رضازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به تغییر سیستم روشنایی و استفاده از انرژی‌های نو در تابلوهای هشداری ترافیکی بندرلنگه، اظهار داشت: امروزه با توجه به محدودیت منابع فسیلی و زیان‌بار بودن استفاده از آن برای سلامت محیط زیست، در این میان انرژی خورشیدی با توجه به اینکه انرژی به طور کامل پاک و عاری از آلودگی است، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وی افزود: استفاده از انرژی‌های پاک نظیر انرژی خورشیدی امسال در شهرداری بندرلنگه مورد استفاده قرار گرفته است که از نمونه‌های آن می‌توان به استفاده از چراغ‌های خورشیدی (سولار) در تابلوهای هشداری ترافیک اشاره کرد.

شهردار بندرلنگه تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی و آفتابی بودن مناطق جنوبی ایران علی‌اللخصوص بندرلنگه بنابر این بهترین راهکار برای صرفه‌جویی در انرژی برق، استفاده از انرژی خورشیدی است، انرژی خورشیدی، علاوه بر پایان ناپذیر بودن منبعی است که انرژی بسیار عظیمی را در اختیار بشر می‌گذارد و همچنین در اکثر نقاط دنیا قابل دسترسی است و نوعی انرژی پاکی به شمار می‌رود.

رضازاده در ادامه به مزایای تابلوهای خورشیدی اشاره کرد و گفت: نکته مثبت استفاده از چراغ‌های (سولار) استفاده از انرژی‌های پاک و صرفه‌جویی در مصرف برق است که در همین روستا بیش از 25 تابلوی هشداری خورشیدی بر روی پایه در محدوده سرعت‌گیر و محل عابرین پیاده در سطح شهر بندرلنگه نصب شده است.

وی با بیان مزایای دیگر نصب چراغ‌های خورشیدی، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مزیت‌های این چراغ‌ها کمک به وضعیت ترافیکی در سطح شهر بوده که با توجه به تامین روشنایی از طریق انرژی خورشیدی، شب‌ها نیز روشن و قابل رؤیت هستند و در ضمن تاکنون بیش از 40 میلیون تومان نیز در این زمینه هزینه شده است.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش