شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

امسال صد مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به بهره برداری می رسد

امسال صد مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر به بهره برداری می رسد


سید محمد صادق زاده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به اینکه در چند سال آینده این میزان نیروگاه تجدیدپذیر به 1000 مگاوات افزایش خواهد یافت، افزود : با همکاری بخش خصوصی و سرمایه گذاری بخش خصوصی و خارجی ها مصمم هستیم این میزان نیروگاه را وارد مدار کنیم.
وی افزود :‌ دولت به هیچ عنوان در این بخش سرمایه گذاری نمی کند و 100 مگاواتی که امسال به بهره برداری خواهد رسید با ظرفیت های کوچک و پایین در نقاط مختلف کشور خواهد بود.
وی مزیت ساخت نیروگاه های تجدیدپذیر را فرهنگ سازی در همه جای کشور و آشنایی مردم با انرژی های تجدیدپذیر برشمرد و گفت : در کنار نیروگاه های کوچک نیروگاه های دیگری نیز با ظرفیت های 200، 300 و 1000 مگاوات احداث می شود.
صادق زاده گفت : در برنامه پنجساله ششم توسعه قرار است 5 هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر ساخته شود.
صادق زاده با اشاره به اینکه مقدمات ساخت این 100 مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر در سال 94 فراهم شده بود ، افزود : مجوزها و عقد قرارداد و خرید تضمینی برق در سال گذشته انجام شد و امیدواریم امسال جذب سرمایه و انتقال تجهیزات ونصب آن انجام شود و به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه شرکت مپنا یکی از سرمایه گذاران توربین های بادی در این 100 مگاوات است که توربین های ساخت خود را نصب خواهد کرد و بخش دیگر از توربین ها از خارج وارد می شود.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش