شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

پروژه نیروگاه خورشیدی دانشگاه یزد در مرحله امکان سنجی است

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یزد گفت: پروژه نیروگاه خورشیدی دانشگاه یزد در مرحله امکان سنجی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه یزد، با بیان اینکه یکی از اولویت های دانشگاه یزد بحث انرژی های تجدید پذیر جدید به ویژه انرژی خورشیدی می باشد، اظهار کرد: بحث نیروگاه خورشیدی به عنوان یک منبع پایدار و دوست‌دار محیط زیست و باتوجه به مساحت فیزیکی دانشگاه یزد و پتانسیل انرژی خورشیدی در استان، احداث چنین نیروگاهی با اهمیت است.

محمد مهدی لطفی افزود: دانشگاه یزد قصد ورود به این زمینه را به لحاظ علمی و نمادین دارد تا تلنگری برای سایر بخش های استان برای ورود در زمینه انرژی خورشیدی باشد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر توافق اولیه با شرکت epcsol دانمارک انجام گرفته و امکان سنجی احداث چنین نیروگاهی مورد بررسی قرار خواهدگرفت.

دکتر لطفی اذعان کرد: روند امکان سنجی احداث نیروگاه خورشیدی در دانشگاه یزد حداقل یک پروژه 8 ماه می باشد که پس از انجام آن توسط تیم مشاوره شرکت epcsol دانمارک بررسی های لازم صورت می گیرد و سپس قرداد تاسیس با این شرکت لحاظ می شود.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش