شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

نخستین چاه کشاورزی مجهز به انرژی خورشیدی در شیراز رونمایی شد

محققان دانشگاه شیراز برای نخستین‌بار در کشور، ‌طرح تجهیز چاه‌های کشاورزی به انرژی خورشیدی را اجرا کرده‌اند که به زودی در آیینی از این دستاورد رونمایی می‌شود.

سید علی‌اکبر صفوی قائم‌مقام رئیس دانشگاه شیراز در آیین بهره‌برداری از فاز دوم دانشکده علوم پایه دانشگاه شیراز که با حضور استاندار فارس برگزار شد، افزود: ایجاد سامانه تولید برق از انرژی خورشیدی در مجاورت یک حلقه چاه مستقر در دانشکده کشاورزی از سال ۹۳ آغاز شد و تاکنون ۷ میلیاردریال برای اجرای آن هزینه شده است.

عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه شیراز اضافه کرد: در این طرح که با همکاری شرکت توزیع برق شیراز اجرا شد، یک سامانه تولید برق از انرژی خورشیدی موسوم به فتوولتانیک به قدرت اسمی۵۰کیلووات با بهره‌گیری از پانل‌های ۲۰۰ وات ایجاد شد که با درنظر گرفتن ۸ ساعت روشنایی در روز، قدرت تولید ۳۲۰ کیلووات برق در روز را دارد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه شیراز یادآور شد: با بهره‌گیری از انرژی خورشیدی در این پروژه، ۱۰هکتار از اراضی کشاورزی آبیاری می‌شوند. او افزود: بنابر اعلام کارشناسان شرکت آب منطقه‌ای فارس، ۶۶ هزار حلقه چاه آب در فارس وجود دارد که نیمی از آنها برقی و نیمی دیگر با بهره‌گیری از سوخت و دیزل، برای برداشت آب از منابع زیرزمینی در حال استفاده هستند.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش