شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

تجهیز پاسگاه محیط بانی چکاب هفتادقله اراک به انرژی خورشیدی

به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی، هفته گذشته و همزمان با هفته دولت پاسگاه محی طبانی شهید حسین قادری دره چکاب منطقه حفاظت شده هفتادقله اراک جهت تامین انرژی الکتریکی خود به انرژی خورشیدی مجهز گردید.
مسئول منطقه حفاظت شده هفتاد قله اراک با اعلام این مطلب گفت: با توجه به فاصله زیاد پاسگاه محیط بانی چکاب با شبکه برق سراسری، استفاده از سلول های خورشیدی جایگزین مناسبی برای برق دار کردن آن در نظر گرفته شد.
مجتبی فتاحی افزود: استفاده از انرژی خورشیدی در مقایسه با دیگر انرژی ها رایگان بوده و نقش بسزایی در کاهش هزینه های پاسگاه ها دارد و فقط برای خرید تجهیزات اولیه آن حدود ۶۰ میلیون ریال توسط این اداره کل هزینه شده است.
وی با تاکید بر حفظ محیط زیست خاطرنشان کرد: استفاده از پنل های خورشیدی هم از نظر زیست محیطی به صرفه است و هم انرژی خورشید نوعی انرژی پاک و بدون آلودگی به حساب می‌آید.
لازم به ذکر است که این سیستم با چهار پنل ۱۵۰ واتی، ۳۰۰۰ وات برق در روز تولید می کند و در شبانه روز یک یخچال ۵۰ واتی را به مدت ۲۴ ساعت و ۱۰ لامپ ال ای دی ۱۲ واتی را به مدت ۱۰ ساعت روشن نگه می دارد و همزمان شارژ بی سیم ها و تلفن همراه محیط بانان را نیز انجام می دهد.

9 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش