شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

ساخت واحد ذخیره‌سازی حرارت خورشیدی در دمای بالا توسط محققان کشور

محققان دانشگاه اصفهان با حمایت ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال انجام طراحی، ساخت، راه‌اندازی و مشخصه‌یابی واحد خودکار ۴۰ کیلوواتی جمع‌آوری و ذخیره‌سازی حرارت خورشیدی در دمای بالا هستند.

 ستاد توسعه فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پروژه‌های متعددی را در این حوزه حمایت می‌کند که طراحی، ساخت، راه‌اندازی و مشخصه یابی واحد خودکار ۴۰ کیلوواتی جمع‌آوری و ذخیره‌سازی حرارت خورشیدی در دمای بالا (بالاتر از ۳۵۰ درجه سانتی‌گراد) یکی از این پروژه‌ها بوده که توسط محققان دانشگاه اصفهان در حال انجام است که در سفر کارشناسان ستاد به اصفهان بازدید از این پروژه انجام شد.

هدف از انجام این پروژه طراحی واحد ذخیره‌سازی حرارت در سیستم‌های خورشیدی حرارتی همچون کلکتورهای سهموی و بشقابی، سازه فرزنل است که فاز اول آن به اتمام رسیده است. بر این اساس سازه فرزنل با دقت و کیفیت مناسب طراحی و ساخته شده و طراحی و ساخت سیستم ذخیره‌سازی حرارت به همراه یک یخچال برای واحد سرمایش نیز انجام شده است. دریافت‌کننده مرکزی فرزنل نیز مرحله بهینه‌سازی خود را طی می‌کند.

بنا به گفته دکتر بهنام مستأجران مجری پروژه، پیشرفت کار تا به حال کاملاً رضایت‌بخش بوده و در صورت ادامه حمایت به موقع طرح از طرف مسئولان دانشگاه و معاونت، پروژه تا خردادماه سال آینده به اتمام خواهد رسید.

دکتر مستأجران، عضو هیات علمی دانشکده علوم و فن آوری‌های نوین گروه انرژی‌های تجدیدپذیر، دارای هشت مقاله علمی-پژوهشی و سه پتنت ملی و بین‌المللی و ارایه بیش از ۲۵ کنفرانس و ارایه کارگاه بین‌المللی است. وی دوره دکتری خود را در دانشگاه شربروک کانادا در سال ۱۳۸۶به پایان رسانده و دو دوره فوق دکتری را در دانشگاه‌های پلی‌تکنیک مونترآل و سپس واترلو در سال ۱۳۹۱ به اتمام رسانده است و بعد از آن تا به امروز در دانشگاه اصفهان مشغول به کار بوده است.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش