شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

تولید انرژی های پاک در شهرستان ملارد پیگیری می شود

فرماندار ملارد گفت:با عنایت به برنامه ریزی های تنظیم و طراحی شده،طرح های سازنده ای برای تولید انرژی های پاک(خورشیدی) با مشارکت بخش خصوصی مد نظر قرار دارد.

بهمن خطیبی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تلاش مجموعه فرمانداری و دستگاه های مسئول برای حفظ سلامت زیست محیطی در شهرستان ملارد اظهار داشت:تقویت بنیه و ظرفیت های تولیدی و صنعتی در این خطه از غرب استان تهران با جدیت تمام و تاحصول نتایج مطلوب و سازنده پیگیری می شود.

فرماندار ملارد عنوان کرد:یکی از پایه های تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی به عرصه تولید و صنعت معطوف می شود که بدون تردید با تحقق اهداف از پیش تعیین شده، روند حصول توفیقات در حوزه سیاست های اقتصاد مقاومتی تسریع و تسهیل خواهد شد.

وی افزود:حفظ سلامت زیست محیطی در کنار توسعه ظرفیت های صنعتی و تولیدی از اولویت ها و ضرویاتی است که نسبت به تأمین آن نهایت تلاش خود را به کار خواهیم بست.

خطیبی گفت:طرح ها و برنامه هایی نیز در این بخش مد نظر قرار دارد که تولید انرژی های پاک(خورشیدی) با مشارکت بخش خصوصی از نمونه های آن به شمار می رود.

فرماندار ملارد عنوان کرد:۳۰۰ هکتار از اراضی این شهرستان در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته که امیدواریم با اجرای طرح های تعریف شده، در آینده شاهد تولید انرژی پاک(خورشیدی) در این خطه از غرب استان تهران باشیم.

وی در خاتمه یادآور شد:نگاه دانش بنیان با حداقل آلایندگی از مولفه هایی است که تأمین و حصول آن مورد تأکید ویژه ای قرار  دارد و ما نیز برای دستیابی به موفقیت های هر چه بیشتر در این عرصه از هیچ اقدام سازندهای دریغ نخواهیم کرد.

 

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش