شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

تولید برق از انرژی خورشیدی و بادی در خوزستان با مشارکت سرمایه گذار خارجی

معاون هماهنگی برنامه‌ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از تولید برق از انرژی خورشیدی و بادی در خوزستان با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی خبر داد.

مهرداد نیکو صبح امروز در جلسه ستاد سرمایه گذاری که در محل سالن اجتماعات حوزه استاندار، بدون حضور استاندار برگزار شد اظهار کرد: بر اساس گزارشات دریافت شده نتایج خوبی در جذب سرمایه گذاری در استان انجام شده است که می‌تواند استان را وارد مرحله اقتصادی جدیدی کند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته جذب سرمایه گذار در یکی از حوزه‌های مهم استان با قابلیت تولید برق از انرژی‌های خورشیدی و بادی است.

 معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با بیان اینکه از این نوع تولید برق با چنین قابلیتی از طرف سرمایه گذار خارجی استقبال خوبی شده است بیان کرد: منطقه آزاد اروند، شهرهای اهواز و ماهشهر و شهر‌هایی که ظرفیت و قابلیت راه اندازی این انرژی را دارند مناطق مورد نظر برای تولید انرژی خورشیدی و بادی هستند.

نیکو با اشاره به ظرفیت شهرک‌ها و پست‌های برق برای تولید انرژی خورشیدی و بادی توضیح داد: تمام سعی و تلاش ما بر این است که زمین‌های اجرای پروژه برق با کمترین بها در اختیار سرمایه گذار ی خارجی گذاشته شود.

وی ادامه داد: قیمت زمین‌هایی که در اختیار سرمایه گذار خارجی گذاشته می‌شود باید به گونه‌ای باشد که توجیه اقتصادی داشته و با نرخ مناسب ارائه شود.

نیکو با اشاره به مهلت ده روزه‌ای که برای واگذاری زمین‌ها به سرمایه گذاران داده شد گفت: پس از 10 روز باید زمین و قیمت‌های آن مشخص شود.

وی تاکید کرد: حضور سرمایه گذار خارجی در استان سبب خواهد شد ظرفیت خوبی برای استان ایجاد شود و سرمایه گذاران زیادی جذب استان بشوند.

معاون هماهنگی برنامه ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان در پایان ابراز امیدواری کرد: با وجود منابع و ظرفیت‌های زیادی که در استان وجود دارد بتوانیم نه تنها در بخش انرژی بلکه در بخش‌های دیگری موفق به جذب سرمایه گذار شویم.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش