شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

ضرورت توجه به استاندارد براي حضور در بازارهاي داخلي و خارجي

استاندار قم با اشاره به ضرورت افزايش حضور توليدگران در بازارهاي داخلي و خارجي گفت: توجه به کیفیت و استاندارد کالا نقش بسیار اساسی در اين راستا ایفا می کند.
 سید مهدی صادقی استاندار قم چهارشنبه شب در همایش بزرگداشت روز جهانی استاندارد طي سخناني اظهار كرد: استاندارد مرجع اصلی کیفیت و سلامت تولیدات است و توجه به آن نقش مهمی در ارتقاء کیفی محصولات و ترغیب مصرف کنندگان به خرید کالاهای تولید داخل دارد.
وی با بیان اینکه استاندارد یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی بوده و افزایش ضریب استاندارد کالاها باید به عنوان یک سیاست مهم همواره مدنظر قرار داشته باشد، افزود: قطعا بدون توجه به استاندارد و کیفیت کالاها، بازارهای داخلی و خارجی را از دست خواهیم داد.
استاندار قم با بیان اینکه در کشورهای پیشرفته 70 درصد تولید ناخالص مربوط به بخش خدمات بوده و این رقم در کشورمان هنوز به 50 درصد نرسیده است، ادامه داد: در استان قم این رقم حدود 54 درصد است و با زمینه ها و ظرفیت هایی که وجود دارد و با سرمایه گذاری مناسب می توانیم به سطح بین المللی دست یابیم.
وی لزوم توجه به استاندارد و حقوق مردم را مورد توجه قرار داد و گفت: همه مردم باید از خرید کالاهای قاچاق که عمدتا بدون استانداردهای لازم است و به اقتصاد کشور نیز زیان جدی می رساند، به شدت پرهیز کنند.
همایش بزرگداشت روز جهانی استاندارد با حضور جمعی از مسوولان اجرایی استان و فعالان و دست اندرکاران این حوزه چهارشنبه شب در سالن همایش های ونوس قم برگزار شد و طی آن از واحدهای تولیدی منتخب نمونه استان قم با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش