شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

افتتاح نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی با حضور روحانی

نيروگاه خورشيدي 1 مگاواتي اراك از سال گذشته به صورت آزمایشی به شبکه برق متصل شد. قرار بود تابستان امسال با حضور وزیر نیرو این نیروگاه به بهره برداری برسد که به زمان سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی موکول شد و در برنامه های افتتاح رئیس جمهور قرار گرفت.

همچنین در این سفر طولانی ترین خط انتقال کشور به بهره برداری می رسد.


 همزمان با سفركاروان تدبير و اميد به استان مركزي پروژه هاي نيروگاه خورشيدي 1 مگاواتي اراك به عنوان بزرگترين نيروگاه خورشيدي كشور، خط 400 كيلوولت مهر – گتوند، ايستگاه برق 20/63 كيلوولت آشتيان، ايستگاه وخط 20/63 كيلوولت جي آي اس اراك 6، ايستگاه و خط 20/63 كيلوولت سيار شهباز در شازند به بهره برداري مي رسند، همچنين عمليات اجرايي ايستگاه برق 400 كيلوولت خمين نيز آغاز مي شود.

نيروگاه خورشيدي 1 مگاواتي اراك از سال گذشته به صورت آزمایشی به شبکه برق متصل شده بود و تولید داشت. قرار بود تابستان امسال با حضور وزیر نیرو این نیروگاه به بهره برداری برسد که به زمان سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی موکول شد و در برنامه های افتتاح رئیس جمهور قرار گرفت.

قبلا مهندس علی هاشمی مدیر ناظر بر اجرای این پروژه به برق نیوز گفته بود: این نیروگاه در زمینی به مساحت 1.6 هكتار و با ظرفیت یک مگاوات اسمی اخداث شده و تعداد كل ماژولهای استفاده شده در این نیروگاه حدود 3920 عدد (عدد2000 وات 250 پلي كريستال+1920 مونوكريستال) است.

در این پروژه 392 عدد پنل، 196 عدد استرينگ همچنین از 4 عدد اینورتر هر كدام به ظرفيت 250 كيلووات برای تولید انرژی حدود 1.7 گيگاوات ساعت استفاده شده است.

این نیروگاه که بزرگترین نیروگاه خورشیدی ایران به حساب می آید و اولین پروژه خورشیدی ایران در مقیاس مگاوات بشمار می رود در طی کمتر از یکسال اجرا و بهره برداری شده است.

مكان احداث این نیروگاه پارك خورشيدي، در محوطه آزمايشگاه تست دكلهای فشار قوی پژوهشگاه نيرو واقع در نزديكی شهر اراك ابتداي جاده اراك- خمين مي باشد.

همچنین در سفر روحانی به استان مرکزی خط 400 كيلوولت مهر – گتوند به طول 322 كيلومتر كه از نوع تك مداره باندل سه سيمه با هادي كرلو است، بلندترين خط انتقال 400 كيلوولت كشور مي باشد كه از سد گتوند آغاز و در ايستگاه 400 كيلوولت مهر شازند به پايان مي رسد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش