شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

استفاده از انرژی خورشیدی در پارک‌ها

با تلاش سازمان محیط زیست کشور، شهرداری تهران مکلف شده که در تمام پارک‌های شهر تهران 10 درصد از انرژی خورشیدی استفاده کند.
معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در این‌باره گفت: «در سومین دوره شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری را مکلف کردیم تا در تمام پارک‌های شهر تهران 10 درصد از انرژی خورشیدی استفاده کنند. قطعا با اجرای چنین مصوباتی می‌توانیم تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی هوا داشته باشیم. باید از ظرفیت‌های بین‌المللی و ملی به درستی استفاده و برای آشنایی با ابعاد مختلف محیط زیست تلاش کنیم و در مرحله بعد با برنامه‌ریزی دقیق و سازگار با محیط زیست برای توسعه شهرها و روستاهای کشور اقدام کنیم.»
به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که در صورت اجرایی شدن این بخشنامه تهران کمی از آلودگی‌های محیطی پاک شود.

 مرکز پایش آلودگی در مشهد
او عملیاتی شدن مراکز پایش مشترک میان ادارات کل محیط زیست و شوراها در استان‌ها را یکی از نمودهای همکاری مشترک میان شوراها و سازمان حفاظت محیط زیست خواند و افزود: «مرکز پایش مشترکی در مشهد، با همکاری شورای شهر مشهد راه‌اندازی شده که می‌تواند به صورت یک الگوی موفق در سایر استان‌های کشور نیز اجرایی شود. اگر این هدف‌گذاری انجام شود و مراکز پایش مشترک در سایر شهرها نیز دایر شود، قطعا اقدام موثری صورت گرفته است.»
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: «در برخی از شهرهای کشور در دوره‌هایی به استقرار صنایع در شهرها توجه کافی نشده، لذا با ایجاد صنایع آلاینده در شهرها معضلات و مشکلات بسیاری ایجاد شده است که فعالیت این صنایع تبعات مخربی بر کیفیت زندگی شهروندان در این شهرها داشته است. مرکز پایش مشترک می‌تواند با اندازه‌گیری شاخص‌های مشخص شده در برنامه‌ریزی‌های آینده کمک موثری باشد. لذا باید این تجربه موفق شهر مشهد، به روشنی معرفی شود و در سایر شهرها نیز مورد استفاده قرار گیرد.»

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش