شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

پيام استاندار قم به مناسبت هفته پدافند غير عامل

«بسمه تعالي»

حيات بشري هيچ گاه از گزند آسيب دشمن در امان نبوده است از اين رو شناخت تهديدات و حفظ هوشياري و آمادگي كامل در برابر آن، ضرورت عقلي انكارناپذير و منبعث از اصول مورد تاكيد در آموزه هاي ديني و قرآني است. رصد پيوسته توطئه هاي دشمن و بيداري و آماده باش دائمي در مقابل خطرات تهديد كننده حيات جامعه، مبحث مهمي است كه اهتمام به آن حتي در هنگام صلح و آرامش نيز توصيه شده است. تجربه تاريخي نشان مي دهد كه كم توجهي، غفلت، سستي و سهل انگاري در قبال آفت ها و آسيب هاي تهديد زا، مي تواند لطمات جبران ناپذيري را در پي داشته و به قيمت تاراج دستاوردهاي مادي و معنوي يك كشور و ملت تمام شود. پذيرش اين واقعيت مهم كه زندگي بشر همواره با تهديد و خطر مواجه است، پدافند غير عامل را به يك اصل مهم، حیاتی و بسیار تعیین كننده تبديل كرده است. در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توسعه همه جانبه تدابیر دفاعی به منظور نيل به اهداف متعالي نظام و افزایش ضریب پایداري ملی، استراتژي مهمي است كه در قالب پدافند غير عامل پيگيري مي شود. همزمان با گسترش روزافزون تهديدات و تغيير شكل و ماهيت خطرات دشمن، بحث پدافند غير عامل هم در كشور ما جدي تر شده و در سال هاي اخير اقدامات و برنامه هاي اثر بخش بسيار خوبي در جهت صيانت از سرمايه هاي انساني و مادي ايران اسلامي و ارتقاي امنيت همه جانبه كشور در عرصه هاي هشت گانه پدافند غير عامل طراحي و عملياتي شده است.

نام گذاري ايامي به عنوان هفته پدافند غير عامل، فرصت مناسبي براي فرهنگ سازي و تلاش براي عمومي ساختن مبحث مهم و كليدي پدافند غير عامل است كه اميدوارم با همكاري نهادهاي فرهنگي، تبليغي و رسانه ها زمينه تحقق اين مهم در كشور فراهم شود. ضمن تبريك 8 آبان سالروز فرمان مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبني بر تأسيس سازمان پدافند غير عامل و گراميداشت هفته پدافند غير عامل، براي همه تلاش گران اين عرصه آرزوي توفيق و سربلندي دارم.

 

سيد مهدي صادقي

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش