شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

کویت پروژه تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی را کلید زد

دولت کویت اعلام کرد در راستای تلاش برای دستیابی به منابع جدید انرژی و جایگزینی آن به جای نفت، طرح تولید برق از راه انرژی خورشیدی را کلید زده است .

 وزارت آب و برق کویت اعلام کرد که در مراحل اولیه اجرای این طرح٬ سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری را برای استفاده از دستگاه های جذب انرژی خورشیدی به عمل آورده تا از حجم گسترده سوخت که برای تولید برق استفاده شده است٬ کاسته شود.
بر این اساس٬ دولت کویت همچنین به تمامی دستگاه ها دستور داده است با نصب دستگاه های انرژی خورشیدی بر پشت بام ساختمانهایشان برای جذب منابع انرژی تلاش کنند.
مدیر کل سازمان محیط زیست کویت نیز اعلام کرد که دولت این کشور با همکاری مرکز پژوهش های علمی کویت ٬انجام طرح هایی آزمایشی را کلید زده که هدف از آن به کارگیری انرژی خورشیدی در جهت تامین برق این کشور است.
کویت در حال حاضر هزینه زیادی بابت سوخت مصرفی نیروگاه های برق پرداخت می کند و با توجه به افزایش قابل توجه مصرف آب و برق از سوی مردم در فصل تابستان، مسئولان این کشور امیدوارند که با به کارگیری انرژی خورشیدی ٬میزان سوخت مصرفی مورد نیاز در نیروگاه های تولید برق را کاهش دهند.
بر این اساس٬ پس از پایان مراحل علمی و آزمایشی به کارگیری انرژی تجدید پذیر خورشیدی در کویت، این طرح وارد مرحله عملی خواهد شد و دولت درصدد است تا برق مصرفی یکصدهزار واحد مسکونی را در فاز اول اجرای این طرح٬ از راه انرژی خورشیدی تامین کند.
هیات دولت کویت بر اساس سیاست های جدید در نظر دارد با کاهش یارانه انرژی و افزایش قیمت برق٬ بخشی از کسری بودجه قابل توجه خود را جبران نماید.
به گفته سالم الحجرف مدیر کل اداره انرژی های تجدید پذیر آکادمی پژوهش های علمی کویت٬ امروزه انرژی های تجدیدپذیر، پاک، بدون محدودیت و قابل اعتماداست و در صورتی که به طور صحیح توسعه پیدا کند٬ می تواند به عنوان منابع انرژی قابل اطمینان نقش مهمی در رسیدن به اهداف توسعه پایدار کشورایفا کند.
وی افزود: انرژی های تجدیدپذیر به دو گروه اصلی تقسیم می شوند که شامل کاربردهای نیروگاهی برای تولید برق، و کاربردهای غیر نیروگاهی به منظور تولید حرارت و سرمایش است.
الحجرف گام های مهم کویت را در راستای تحقق شاخص های پیشرفت، در وهله اول احداث سه نیروگاه دانست و گفت : تحقیقات و پژوهش های انجام شده نشان می دهد کویت شاخص ها و شرایط لازم را در جهت گام برداشتن برای استفاده بهینه از انرژی خورشیدی داراست. وزارت برق کویت طی توافقی مشترک با آکادمی پژوهشهای علمی کویت یک نیروگاه برق جدید را در منطقه الشقایا در دست احداث دارد که تمامی فعالیت آن با انرژی خورشیدی است .
این نیروگاه که در وهله اول و مراحل آزمایشی در هر ساعت 70 مگاوات برق تولید خواهد کرد، قرار است در سال جاری مراحل ساخت آن به پایان برسد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 9 ساعت پیش