شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

راه اندازی تولید برق بادی و خورشیدی در خوزستان

استاندار خوزستان در حاشیه اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: استان خوزستان با دارا بودن پتاسیل و ظرفیت های فراوان حضور سرمایه گذاران در این استان بصورت مرتب است.

غلامرضا شریعتی در حاشیه اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در نمایشگاه بین المللی اهواز اظهار کرد: استان خوزستان با دارا بودن پتاسیل و ظرفیت های فراوان حضور سرمایه گذاران در این استان بصورت مرتب است.
وی افزود: در حوزه ی فولاد در خرمشهر، شادگان، کاویان، شهیدجهان آرا، آلومنینوم، دزفول و شهرک صنعتی، حوزه صنایع غذایی و کشاورزی سرمایه گذاری خیلی خوبی هم در بخش خصوصی و دولتی در صنایع پتروشیمی  و نفت شده است.
شریعتی عنوان کرد: حتی مناطق نفت خیر جنوب نیز سرمایه گذاری خیلی خوب می شود برای مخازن ما که به نیمه عمر رسیدند، برای بازیافت شوند و یک درصد بازیافت که بشود چندصد میلیارد دلار سرمایه ملی افزایش و تولیدات خالص کشور زیادتر خواهد شد.
استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه استان خوزستان در روی زمین بنادر، آب های شیرین و زمین های زیاد کشاورزی، در زیر زمین نیز نفت و گاز است اضافه کرد: بالای ۵ هزار میلیارد دلار حداقل ارزش مخازن نفت خوزستان است که ما امیدواریم  باسرمایه گذاری عظیم و حدید که خواهد شد از آن خواسته قلبی مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری که خام فروشی نداشته باشیم به آن دست پیدا کنیم.
وی تصریح کرد: این ۴و ۵ میلیارد دلار با سرمایه در همین استان و شکور تبدیل به صنایع بالادست و محصول نهایی و این ها را به قمیت ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار می توان به فروش برسانیم و در دنیایی که در قبال نسل های بعد از خودمان آن چیزی که وظیفه مان بوده انجان داده باشیم.
استاندارخوزستان  باتوجه به حضور ۶۰ هیات سرمایه گذاری خارجی در استان خوزستان گفت: برای کاغذسازی توسعه نیشکر، فایناس شرکت شهید جهان آرا و غرب کارون نیز سرمایه گذار آورده ایم به جهت اینکه استان خوزستان پتاسیل های خوبی دارد سرمایه گذاران زیاد نیز خواهند آمد.
شریعتی از تولید برق بادی ۴۸ مگاباتی در منطقه آزاد به صورتی خورشیدی وبادی هم خبرداد و افزود: این کار برای اولین بار در استان خوزستان در منطقه آزاد انجام می شود و زمانی که باد نباید از نورخورشید نیز برق تولید خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: در همه زمینه استان خوزستان دارای ظرفیت های خوب وعظیمی است و نیاز به ارائه هستند.
وی اضافه کرد: میتوان آن ها را در قابل کتابچه، تشکیل پنجره واحد برای زمانی که سرمایه گذار حضور می یابد بدون دردسر و بدون رفتن در پیچ و خم اداری مجوزش صادر شود و هر چه سریعتر از اراده و اقدام حداقل زمان باشد.
استاندار خوزستان بیان کرد: سرمایه گذار نباید پیشمان شود به تعیبر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل این چنین باشد اگر پنجره واحد آنگونه که مدنظرماست و نرم افزارش در حال طراحی است و برای اولین بار در کشور در استان خوزستان اجرایی شود نیز آن گونه خواهد شد.
شریعتی اظهارکرد: ذخیره سازی سرمایه گذاری خوبی در بخش سلامت بیمارستان ۲ هزار تختخوابی که در شورای اقتصاد می رود انجام شد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش