شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

احداث 2 نیروگاه بادی و خورشیدی در شهرستان کبودراهنگ

فرماندار کبودراهنگ گفت: در راستای بهره مندی از انرژی پاک 2 نیروگاه بادی و خورشیدی در شهرستان کبودراهنگ ایجاد می شود.

احسان قنبری افزود: طبق تفاهم نامه بین وزارت نیرو با کشور آلمان نیروگاه بادی در بخش گل تپه و نیروگاه خورشیدی در شیرین سو با 120 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به ثبت نام 457 نفر در سامانه رصد خاطرنشان کرد : تاکنون 210 نفر در بخش خدمات ، 103 نفر در بخش صنعت و 144 نفر در بخش کشاورزی در این سامانه ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد : همچنین در این مدت یک هزار و 422 نفر برای اولین بار زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.
فرماندار کبودراهنگ همچنین تصریح کرد: از 110 واحد صنعتی و تولیدی شهرستان 43 واحد فعال ، 26 واحد نیمه فعال و 41 واحد راکد هستند که باید در جهت تقویت و توسعه این واحدها برای رشد و شکوفایی اقتصاد و افزایش اشتغال تلاش شود .
مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان همدان نیز در این نشست گفت: صندوق حامی اصلی فعالیت های خرد و کوچک در زمینه تسهیلات اشتغال بدون سود و مجوز و مستندات داخلی است .
محسن علی افروخته افزود: در دولت تدبیر و امید تاکنون 635 میلیارد ریال در بخش اشتغال ، 70 میلیارد ریال در بخش ازدواج و 100 میلیارد ریال برای متقاضیان تسهیلات ضروری پرداخت شده است.
وی ادامه داد : در همین راستا نیز 37 میلیارد ریال در بخش اشتغال ، پنج میلیارد ریال در بخش ازدواج و سه میلیارد ریال در راستای وام های ضروری به متقاضیان شهرستان کبودراهنگ پرداخت شده است .
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز گفت: طبق اعلام مرکز آمار، استان همدان با هشت دهم درصد نرخ بیکاری در جایگاه سوم کشور پس از استان های مرکزی و آذربایجان غربی قرار دارد.
احمد توصیفیان در ادامه با اشاره به مشاغل خانگی افزود : تاکنون دو هزار و 660 مجوز مشاغل خانگی در شهرستان کبودراهنگ صادر شده است که از این تعداد یک هزار و 508 مورد در سامانه رصد به ثبت رسیده اند .
وی همچنین خاطرنشان کرد : از 13 هزار و 777 تسهیلات اشتغالزایی با چهار میلیارد و 310 میلیون ریال در استان ، یک هزار و 421 قرارداد با 235 میلیارد ریال در شهرستان کبودراهنگ تاکنون عقدقرارداد شده است.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش