شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

طرح‌های انرژی خورشیدی به ظرفیت ۶۵۰ مگاوات در استان یزد اجرا شد

طرح تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی با ظرفیت تولید ۱۱۰۰ مگاوات برق در استان یزد تدوین که تاکنون عملیات اجرایی آن به ظرفیت ۶۵۰ مگاوات آغاز شده است.

 سیدمحمد میرمحمدی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی مناطق ویژه علم و فناوری در بوشهر با اشاره به ظرفیت استان یزد در عرصه‌های مختلف اظهار داشت: برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای برای استان یزد 8 محور مشخص و تعیین شده است.

وی با بیان اینکه استان یزد در منطقه کویری واقع شده تصریح کرد: یکی از مشکلات مهم این استان کمبود منابع تامین آب در حوزه کشاورزی و آشامیدنی است که برای حل این مشکل برنامه‌های مهمی تدوین شذه است.

استاندار یزد گردشگری را از محورهای مهم توسعه این استان دانست و گفت: استان یزد در حوزه گردشگری از ظرفیت بالایی در امر گردشگری برخوردار است که بافت تاریخی این استان و هنر و معماری ساختمان از ویژگی‌های این استان در امر گردشگری است.

میرمحمدی با اشاره به اینکه قنات‌های استان یزد از مناطق گردشگری این استان محسوب می‌شود افزود: از قنات تا سیستم خنک کننده بادگیر، طبیعت متنوع، جنگلی و کویری از ویژگی‌های استان یزد است.

وی با اشاره به اینکه استان یزد در بخش معدن دارای ظرفیت بالایی است تصریح کرد: استان یزد در بخش معدن با داشتن معادن متنوع  به عنوان دومین استان معدنی کشور معرفی شده است.

استاندار یزد با اشاره به اینکه  بیشترین هوای آفتابی در این استان است گفت: در طول سال بیش از 330 روز هوای استان یزد آفتابی است که این مهم فرصت مهمی برای اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی فراهم کرده است.

میرمحمدی با اشاره به اجرای طرح‌های انرژی خورشیدی در استان یزد خاطر نشان کرد: در 2.5 سال گذشته  طرح تولید برق با استفاده از انرژی خورشیدی با ظرفیت  تولید 1100 مگاوات برق در استان یزد  تدوین که تاکنون عملیات اجرایی آن به ظرفیت 650 مگاوات آغاز شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان یزد در عرصه پزشکی افزود: بیش از 45 درصد تخت‌های بیمارستانی یزد در اختیار افراد غیر بومی است که این مهم نشان دهنده جایگاه علم پزشکی در این استان است.

استاندار یزد با بیان اینکه پزشکان متخصص و فوق متخصص در استان یزد خدمات رسانی می‌کنند گفت: استان یزد در عرصه  سرانه اشغال تخت بیمارستانی رتبه نخست کشور دارد.

میرمحمدی با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در منطقه ویژه علم و فناوری یزد بیان کرد: طرح منطقه ویژه علم و فناوری یزد از سال 93 با مصوبه کمیسیون دائمی شورای عالی عتف و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری از ظرفیت‌های مهم این استان استفاده کرده است.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش