شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

شهرک‌های صنعتی یزد بهترین مکان سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد گفت: شهرک‌های صنعتی بهترین مکان سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی است.

سید مسعود عظیمی اظهار داشت: با توج به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی که استان یزد در زمینه تولید برق از انرژی‌ خورشیدی را دارد، شهرک‌ها و نواحی صنعتی بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری انرژی خورشیدی است.

وی با اشاره به اقدامات حمایتی دولت در راستای سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ادامه داد: با تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و مشوق‌هایی که در این زمنیه برای بخش تولید در نظر گرفته شده، بستر لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد یکی از مشوق‌های سرمایه‌گذاری در این نواحی را معافیت از پرداخت هزینه‌های صدور پروانه ساختمان و معافیت‌های مالیاتی برشمرد و اضافه کرد: یکی از مزیت‌هایی که شهرک‌های صنعتی در مقایسه با سایر نقاط دارند در نظرگرفتن مشوق‌هایی است که هزینه تولید را کم می‌کند.

وی در پایان نقش شهرک‌ها و نواحی صنعتی در ایجاد اشتغال مولد پایدار را نقشی تعیین‌کننده‌ در اقتصاد کشور دانست و عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد با توجه به سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی مبنی بر جذب سرمایه‌گذاری با هدف ایجاد اشتغال هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران در این زمینه را خواهد داشت.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش