شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

آینده سولار پاور: دانه‌های خورشیدی لامپ و چراغ قوه می‌سازند

امروزه شرکت‌های زیادی مانند Tesla، SRS Energy و SunTegra به دنبال هر چه زیبا کردن پنل های خورشیدی هستند و سعی می‌کنند این پنل ها را در کاشی‌های و سنگ‌های سقف ساختمان‌ها جاسازی کنند.

حالا برای کسانی که فضای کافی برای چنین کاشی‌هایی در اختیار ندارند، شرکت ژاپنی Kyosemi یک راه حل جایگزین ارائه داده است.

 در این راه حل پنجره‌ها و دیوارهای شیشه‌ای نیز قادر به جذب انرژی خورشیدی خواهند بود. آنچه این شرکت معرفی کرده شبکه‌ای از دانه‌های سلول‌های خورشیدی به نام «Sphelar» است که هر یک از این دانه‌ها 1.2 میلی متر قطر دارد و در داخل یک بستر شفاف قرار گرفته‌اند. به این معنی که آن می‌تواند در هر شکل و فرمی قرار گیرد و نور خورشید به راحتی می‌تواند از فاصله بین مهره‌ها عبور کند. با توجه به شکل کروی این دانه‌ها آن‌ها قادر به جذب نور خورشید از هر زاویه‌ای هستند تا در نهایت اثر تجمعی این نورها منجر به جمع آوری نور هر چه بیشتر شود.
دو محصول معرفی شده که دارای این دانه‌های خورشیدی است عبارت از یک چراغ ضد آب (Sphelar Lantern) و چراغ قوه است. در این دو محصول یک محافظ آکریلیک شفاف استوانه‌ای در اطراف Sphelars قرار دارد و این بسیار زیباتر و کاراتر از یک سلول خورشیدی مسطح کوچک است.


در یک روز آفتابی چهار تا شش ساعت طول می‌کشد تا این چراغ به طور کامل شارژ شود، سپس می‌تواند چهار ساعت نور به منزل شما ببخشد. مدت زمان لازم برای شارژ شدن چراغ قوه 6 تا 8 ساعت است و مدت زمان نور دهی آن نیز 4 ساعت خواهد بود با این تفاوت که میزان روشنایی آن در 34.20 لومن است که بسیار بالاتر از 5.72 لومن لامپ مورد بحث است.
این فناوری گران قیمت درحال حاضر 129 دلار قیمت دارد و به رنگ‌های نقره‌ای، آبی، سبز و مسی موجود است. Sphelar Lantern 349 دلار قیمت دارد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 40 دقیقه پیش