شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

شهردار قم گفت: سال گذشته بودجه حدود ۱۳۰۰ ميلياردي پيشنهاد داديم و براي سال آينده بودجه ۲ هزار ميلياردي پيش بيني كرده و تحويل شوراي شهر خواهيم داد

دكتر سقائيان نژاددر ديدار آيت‌الله مصباح يزدي رئيس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، با بيان اينكه كارهاي شهرداری با آرامش تمام دنبال مي‌شود، اظهار كرد: مهم تر از هر چيزي اعتمادي است كه از ناحيه بزرگان، مسئولان و شهروندان به صورت نسبي براي شهرداري ايجاد شده است.

شهردار قم با اشاره به آرامش برقرار شده در عملكرد شهرداري، خاطرنشان كرد: برنامه قم ۱۴۰۰ با كمك برخي از فضلاي حوزه و دانشگاه و متخصصين تدوين شد و بودجه سال ۹۶ نيز براساس اين برنامه در حال تدوين است.

سقائيان نژاد با بيان اينكه برنامه قم ۱۴۰۰ خط كش راه آينده شهر است، افزود: بدهي‌هاي شهردراي كه قريب به ۱۶۰۰ ميليارد تومان بود و طلب شهرداري از ارگان‌هاي دولتي مايه نگراني بوده كه حدود ۷۰۰ ميليارد تومان از آن‌ها مستهلك شده و امروز نيز مقرر شده ۷۰۰ ميليارد از بدهي‌هاي دولت نيز از خزانه به شهرداري ارائه شود كه نمايندگان مجلس نيز در اين زمينه كمك زيادي به شهرداري كردند.

وي با بيان اينكه رفع بدهي‌هاي دولت به شهرداري كمك خوبي به اين ارگان است، افزود: با رفع اين بدهي‌ها شرايط شهرداري مساعد خواهد شد.

شهردار قم با اشاره به برنامه شهرداري براي تبديل بلوار پيامبر اعظم(ص) به بلوار متمدني، گفت: چند پروژه سرمايه گذاري اعم از سه هتل پنج ستاره آماده شده و كتابخانه مركزي از سوي آيت‌الله سيستاني نيز كلنگ زني شده و سپاه و عتبه حسيني نيز در اين محور فعال شده‌اند تا پروژه‌هاي اقامتي و فرهنگي را در اين محور احداث كنند.

سقائيان نژاد با اشاره به اختصاص ۷۵ هزار مترمربع زمين به عتبه حسيني براي احداث مدينه الزائرين، گفت: آستان حضرت معصومه(س) نيز در همين محور زائرسرايي را احداث خواهند كرد و از آنجائيكه اين پروژه‌ها به شهرك قائم نزديك است شرايط خوبي در اين منطقه محروم ايجاد مي‌كند.

وي با اشاره به تكميل رينگ اول و دوم در جمكران، تصريح كرد: به دنبال آن هستيم تا براي نيمه شعبان پاركينگ و تسهيلات خوبي فراهم كنيم.

شهردار قم با بيان اينكه تمام پروژه‌هاي نيمه تمام شهرداري تا پايان امسال به بهره برداري مي‌رسد، گفت: يكي از معضلات قطار شهري شامل مترو و منوريل بود كه به دليل مشكلات مرتبط با منوريل و برخي مسائل مرتبط با مسير آن، خط دوم مترو را نيز فعال كرديم و فاينانس آن در سفر وزير اقتصاد به چين در مبادلات گنجانده شد.

سقائيان نژاد با اشاره به استفاده از فاينانس روسيه براي تكميل خط نخست مترو، تصريح كرد: براي خط نخست و توليد واگن‌ها با شركت روسي و بانك سپه به نتيجه رسيديم و براي ۱۰ سال تجهيزات واگن و متروسيستم قريب به ۱۳۰۰ ميليارد تومان فاينانس مي‌شود.

وي با بيان اينكه نگراني براي مباحث مالي خط نخست مترو نداريم، گفت: تا ارديبهشت سه رام قطار و حدود ۵ واگن تحويل شهرداري مي‌شود.

شهردار قم با اشاره به خروج تي بي ام از تونل خط نخست تا دو هفته آينده، تصريح كرد: سعي داريم در دو ماهي كه تي بي ام جمع آوري خواهد شد بتوانيم خط دوم را آغاز كنيم.

سقائيان نژاد گفت: دو پروژه پل ميثم و تقاطع ۱۵ خرداد در اختيار قرارگاه ارتش بود و سه سطحه ۱۵ خرداد را ۳۰ آذر تحويل گرفتيم و با توجه پيشرفت كم آن فعال شديم تا بتوانيم تا پايان سال آن را تكميل كنيم.

وي با اشاره به تكميل پروژه‌هاي شهداي مدافع حرم، تقاطع مقداد و فاز دوم بلوار آيت‌الله بروجردي تا پايان سال، تصريح كرد: فاز سوم بلوار آيت‌الله بروجردي نيز تا ارديبهشت تا پرديسان تكميل خواهد شد.

شهردار قم با اشاره به وضعيت ميدان بزرگ امام خميني، تصريح كرد: اين ميدان نيز به همراه فاز دوم بلوار زائر تا پايان سال به بهره برداري مي‌رسد.

سقائيان نژاد ادامه داد: تكميل رمپ و لوپ غدير نيز در دستور كار شهرداري است و تونل غدير را فعال خواهد كرد كه تا پايان سال تكميل خواهد شد.

وي تصريح كرد: احداث ۲۳ بوستان با استفاده از اعتبارات سفر رهبري به استان قم نيز تكميل شده و آماده بهره برداري اين پروژه‌ها هستيم.

شهردار قم با اشاره به تكميل ۱۳ ايستگاه آتش نشاني و ورودي جعفريه با استفاده از اعتبارات سفر رهبري، افزود: قريب به ۲۰۰ هزار تن آسفالت امسال در مناطق محروم توزيع شد و با توجه به اينكه مشكلاتي در تأمين قير ايجاد شد سعي داريم اين پروژه را تا پايان سال ادامه دهيم.

سقائيان نژاد به تكميل كمپ‌هاي غدير و فدك اشاره كرد و افزود: اين پروژه‌ها نيز براي نوروز در اختيار زائرين است تا بتوانند اسكان اضطراري داشته باشند.

وي با اشاره به وضعيت خيابان‌هاي كارگر، شهيد فهيمي و جمهوري، گفت: برنامه داريم تا پايان سال اين پروژه‌هاي باقيمانده را نيز تكميل كنيم.

شهردار قم با اشاره به نوسازي هزار دستگاه تاكسي فرسوده طي يكسال گذشته، خاطرنشان كرد: ۴۰ دستگاه اتوبوس نيز به شهر اضافه شده و تا دو سال آينده قريب به ۳۰۰ دستگاه اتوبوس كه طبق قرارداد از مالكيت شهرداري خارج خواهد شد جايگزين مي‌شود.

سقائيان نژاد با بيان اينكه از نظر منظر شهري اقداماتي در شهرداري صورت گرفته است، گفت: وانت بارها را با كمك دستگاه قضايي و نيروي انتظامي ساماندهي كرده و از مركز شهر خارج كرديم و به مرور سعي داريم محدوده ممنوعه را افزايش دهيم.

وي با اشاره به مشكل سد معبر در شهر قم، گفت: اطراف حرم به طور كامل از دست فروشان پاك شده و خيابان ارم به پياده راه تبديل شده تا شاهد آرامش در محدوده حرم مطهر باشيم.

شهردار قم با اشاره به اقدامات شهرداري در حوزه مديريت پسماند، تصريح كرد: در صدد افزايش مشاركت شهروندان در حوزه مديريت پسماند و تفكيك پسماند در مبدأ هستيم.

سقائيان نژاد گفت: سعي داريم در مدت حدود ۵ ساله بتوانيم كمبودهاي قم را برطرف كرده و شاهد شرايط مناسب با جايگاه شهر قم باشيم.

وي به فعاليت‌هاي فرهنگي و معماري و شهرسازي در شهرداري اشاره كرد و افزود: ما به دنبال كار سخت افزاري در حوزه فرهنگي در قم نيستيم و سعي داريم مؤلفه‌هاي فرهنگ شهروندي را در شهر اعلان كرده و كساني كه در اين حوزه فعال هستند را تقويت مي‌كنيم.

شهردار قم با اشاره به همكاري با مؤسسات و گروه‌هاي فرهنگي در حوزه‌هاي تمدن اسلامي، ايثار و شهادت و مهدويت، تصريح كرد: سعي داريم شاخص‌هاي منطبق با ظرفيت‌ها و جايگاه اصلي قم را تقويت كرده و به منظر اصلي شهري برسيم.

سقائيان نژاد به تعامل خوب شهرداري با ارگان‌هاي استاني و شوراي شهر، اشاره كرد: سال گذشته بودجه حدود ۱۳۰۰ ميلياردي پيشنهاد داديم و براي سال آينده بودجه ۲ هزار ميلياردي پيش بيني كرده و تحويل شوراي شهر خواهيم داد.

وي با اشاره به اقدامات تفريحي شهرداري، خاطرنشان كرد: قرارداد آكواريوم شهري را در شرف انعقاد هستيم تا بتوانيم با تقويت اين زيرساخت‌ها ماندگاري زائر را افزايش داده و اقتصاد شهر را رشد دهيم.

شهردار قم با اشاره به طراحي باغ پرندگان و پارك بزرگ بازي، تصريح كرد: اجراي تله سيژ و تله كابين نيز در دستور كار شهرداري است و همزمان تمام اين پروژه‌ها را پيگيري مي‌كنيم.

سقائيان نژاد با اشاره به برنامه شهرداري براي درختكاري ۳۰۰ هكتاري، گفت: با توجه به اينكه در حال حاضر خط‌كش راه داريم به صورت هماهنگ تقسيم بودجه كرده و در ابعاد مختلف به صورت چندجانبه حركت مي‌كنيم.

 

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش