شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

نیروگاه برق خورشیدی در شهرستان شبستر احداث می شود

 فرماندار شهرستان شبستر از نهایی شدن مطالعات احداث نیروگاه برق خورشیدی در این شهرستان خبر داد.

منصور طالب پور پیش از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح طرح های خدمات رسان ادارات مخابرات و برق شهرستان شبستر با اعلام این مطلب افزود: این نیروگاه در زمینی به مساحت یک هزار هکتار در اراضی تلخه رود (صوفیان) احداث خواهد شد ومطالعات لازم انجام شده و در مرحله برگزاری مناقصه می باشد.

فرماندار شبستر در ادامه افزود: اصلی ترین وظیفه دستگاه ها و کارگزاران دولت، خدمت و رسیدگی به مطالبات به حق مردم است بر همین اساس در حوزه انرژی دولت سالانه ۵۰ میلیارد دلار یارانه پرداخت می کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شبستر یکی از مهم ترین مولفه های توسعه همه جانبه را توسعه تاسیسات زیر بنایی و برق دانست و با اشاره به گزارش سرقت کابل و تاسیسات برق در شهرستان اظهار داشت: هرچند آمار سرقت تاسیسات برق شهرستان در مقایسه با شهرستان های دیگر در رتبه پایین تری قرار دارد، اما خاموشی در شبکه برق مساوی است با سرقت و بر همین اساس شوراها و دهیاری ها در امر اطلاع رسانی به مسئولین اهتمام نموده و اقدامات امنیتی لازم را جهت جلوگیری از سرقت انجام دهند.

 گفتنی است در دومین روز از دهه فجر ۱۱ طرح برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۷۵۰میلیون تومان  و ۶ طرح مخابراتی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش