شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

توسط وزیر نیرو مطرح شد: ۱۵۰۰ مگاوات قرارداد خرید تضمینی برق از منابع تجدیدپذیر با بخش خصوصی منعقد شده است

وزیر نیرو در حاشیه افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور در همدان گفت : تاکنون حدود ۱۵۰۰ مگاوات قراردادخرید تضمینی برق از منابع تجدیدپذیر توسط سانا با بخش خصوصی منعقد شده است.
 آقای مهندس چیت چیان با اشاره به افتتاح دونیروگاه ۷مگاواتی خلیج فارس و امیرکبیر در همدان و همچنین آغاز عملیات اجرائی۲۱ مگاوات نیروگاه دیگر در این استان گفت: اینها نشان دهنده توجه و اهمیت ویژه ای است که وزارت نیرو و دولت جمهوری اسلامی ایران به محیط زیست قائل است.
وزیر نیرو افزود: یکی از ویژگی های افتتاح این نیروگاه ها و اهمیت آنها مسئله مسئولیت بین المللی کشورمان در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می باشد.

در معاهده زیست محیطی پاریس( کاپ ۲۱ ) ایران بصورت داوطلبانه متعهد شد به میزان قابل توجهی انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهدکه یکی از برنامه های مشارکتی در این راستا افزایش سهم تجدیدپذیرها به ۷۵۰۰ مگاوات تا سال ۲۰۳۰ می باشد که با این افتتاح ها و برنامه های آتی علائم آن را می بینیم و این نشان میدهد ایران به تعهداتش پایبند است.
مهندس چیت چیان گفت: با برنامه ریزی ها و زمینه سازی ها شاهد سرعت بیشتری در این زمینه خواهیم بود وبه سرعت به هدف تعیین شده توسط مجلس که نصب ۵۰۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر در طی برنامه ششم می باشد دست خواهیم یافت. یکی از موثرترین اقدامات در این زمینه تصویب قانون خرید تضمینی برق می باشد که توسط سانا در حال اجراست.
وی اضافه نمود: ویژگی دوم این پروژه این است که با سرمایه گذاری خارجی انجام شده است.وزیر نیرو با اشاره به اینکه ازکشورهای متعددی درخواست سرمایه گذاری داشتیم و بخشی از آنها به نتیجه رسیده است گفت: سرمایه گذاران خارجی درخواست حدود۳ میلیارد دلار سرمایه گذاری در تجدیدپذیرها را به وزارت اقتصاد ارائه دادند که به تصویب رسیده و سانا ۱۱۰۰ مگاوات با آنها قرارداد منعقد کرده و ۴۰۰ مگاوات نیز در شرف انعقاد می باشد.
مهندس چیت چیان در پایان گفت: اقدام به سرمایه گذاری در انرژی های تجدیدپذیر نه تنها اقدامی است اقتصادی و در راستای تولید برق، بلکه اقدامی است با اهداف والای انسانی که میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای را کاهش میدهد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش