شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

پيام تشكر استاندار قم از حضور حماسي مردم قم در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

«بسمه تعالي»


راهپيمايي پرشكوه يوم الله 22 بهمن امسال، جلوه هاي زيبا و جذابي از شكوه و عظمت وحدت، همدلي، اقتدار و تجديد ميثاق ملت بزرگ ايران با ارزش ها و آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي را در برابر ديدگان جهانيان به نمايش گذاشت. امروز جاي جاي استان مقدس قم نيز همچون سایر نقاط کشور، مبدل به تجلی گاه حماسه حضور و پيوند دوباره ملت با انقلاب اسلامي شد.
اين حضور حماسي و شورانگيز بار ديگر ياد و خاطره بهمن 57 را در دل ها زنده كرد و نشان داد كه اين ملت با گذشت 38 سال همچنان يكدل و متحد و استوار و ثابت قدم، هوشيارانه در مسير حفظ دستاوردها و تقويت پايه هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي حركت كرده و با تأسي به آرمان هاي امام راحل و عظيم الشأن و فرامين رهبر معظم انقلاب، عزت، اعتلا و سربلندي بيش از پيش كشور و ميهن عزيز اسلامي را سرلوحه كار خود قرار داده است.
اينجانب از همراهي و حضور پرشور، آگاهانه و باطراوت اقشار مختلف مردم مؤمن و انقلابي استان قم به ويژه علما و مراجع معظم تقليد در راهپيمايي وحدت آفرين يوم الله 22 بهمن تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

سيد مهدي صادقي
استاندار قم

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش