شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

افتتاح بزرگترین خط تولید پنل های خورشیدی در کشور

بزرگترین خط تولید پنل های خورشیدی با ظرفیت سالانه 30 مگاوات در کشور با سرمایه گذاری شرکت سولار صنعت فیروزه با حضور مقامات استانی و شهرستانی در شهرستان فیروزه افتتاح و به بهره برداری رسید. در این خط تولید برای اولین بار در ایران امکان تولید پنل های فتوولتائیک 300 واتی ایجاد شد.

رئیس هیئت مدیره هلدینگ شرق صنعت  گفت: در راستای اهداف کشور در خصوص توسعه و تولید انرژی های پاک، شرکت سولار صنعت فیروزه به عنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ بزرگ شرق صنعت، اقدام به تاسیس و راه اندازی بزرگ ترین واحد تولید پنل خورشیدی در کشور کرد.

مهندس علی اکبر انصاری پور اظهار داشت: این واحد اولین واحد تولید پنل با ظرفیت بیش از 300 وات در کشور است که برای خیلی از سرمایه گذاران و فعالان این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 وی در ادامه بیان داشت: در تاریخ 21 بهمن ماه 1395 مراسم افتتاحیه کارخانه با حضور نمایندگان محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل محترم دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و نیز فرماندار محترم شهرستان فیروزه  در محل این شرکت واقع در شهر فیروزه ، ناحیه صنعتی کمال الملک برگزار شد.

 مهندس مصطفی آزاده مدیر عامل شرکت سولار صنعت فیروزه نیز در خصوص فعالیت های دیگر این شرکت گفت: در حاشیه این مراسم دو تفاهمنامه همکاری مابین شرکت سولار صنعت فیروزه و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزه به نمایندگی از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان رضوی و نیز با بخشداری شهرستان فیروزه جهت طراحی، نصب و اجرای نیروگاه خورشیدی در مقیاس کوچک امضاء شد.

وی با اشاره به توسعه نیروگاه های خورشیدی در ایران تاکید کرد: ظرفیت تولید پنل های خورشیدی این واحد سالانه 30 مگاوات است و این امر موجب خواهد شد تا شرایط استفاده از پنل های با راندمان بالا برای هموطنان در کشور و با هزینه پایین تر فراهم گردد.

مهندس آزاده با اشاره به استفاده از تکنولوژی روز دنیا در راه اندازی این خط تولید پنل های خورشیدی بیان داشت: تولید برق خورشیدی از لحاظ اقتصادی به صرفه است و علاوه بر افرادی که در حوزه نیروگاهی فعال هستند مردم عادی هم می توانند انرژی خورشیدی مورد نیاز خود را با نصب پنل های چند کیلوواتی بر  روی پشت بام ها تامين كرده و یا انرژی تولیدی خود را به شبکه بفروشند

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش