شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

vip
vip

کلنگ زنی دومین سایت انرژی خورشیدی استان کرمان در دانشگاه ولی عصر(عج)

عملیات اجرایی دومین سایت انرژی خورشیدی استان کرمان و نیز آزمایشگاه پیشرفته هایتک در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان با حضور استاندار کرمان آغاز شد.
استاندار کرمان که به منظور حضور در آئین بهره برداری از این طرح ها به شهرستان رفسنجان سفر کرده بود، گفت: شهرستان رفسنجان همواره در جلب کمک خیران پیشتاز بوده است و خیران این شهرستان در حوزه های امنیت، سلامت و عمران کمک های شایسته تقدیری داشته اند.
علیرضا رزم حسینی با اشاره به اینکه آزمایشگاه پیشرفته هایتک قرار بود با حضور مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی کلنگ زنی شود، عنوان کرد: ای کاش ایشان بودند و کلنگ اجرایی این طرح را بر زمین می زدند.
وی خاطرنشان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در سطح بسیار بالایی بودند که حمایت های ایشان از توسعه کشور، استان کرمان و شهرستان رفسنجان فراموش شدنی نیست.
استاندار کرمان از خیران شهرستان رفسنجان نیز صمیمانه قدردانی کرد و ادامه داد: برای اولین بار در  کشور خیران شهرستان رفسنجان در حوزه امنیت وارد شدند.

  ایجاد سایت خورشیدی 100 کیلوواتی دانشگاه ولی عصر (عج) آینده ای نزدیک
مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان نیز در ادامه گفت: سایت خورشیدی 100 کیلوواتی دانشگاه ولی عصر (عج) با اعتبار هشت میلیارد ریال به زودی ایجاد می شود.
شهبا با اشاره به اینکه سایت انرژی خورشیدی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان دومین سایت خورشیدی در کرمان است، یادآور شد: نخستین سایت تولید انرژی های تجدید پذیر استان کرمان با ظرفیت 20 مگاوات و با همکاری سرمایه گذاران آلمانی در ماهان در دست اجراست.

راه اندازی آزمایشگاه پیشرفته هایتک ماهان با کمک خیرین
رئیس دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان نیز در ادامه گفت: آزمایشگاه پیشرفته هایتک ماهان با مساحت 20 هزار مترمربع با صرف 30 میلیارد تومان از محل کمک های خیران راه اندازی می شود.
محمد علی دهقان افزود: برای تجهیز این آزمایشگاه نیز 30 میلیارد تومان از سوی خیران هزینه می شود تا این آزمایشگاه به مجهزترین تکنولوژی ها دسترسی داشته باشد.
 

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 4 ساعت پیش