شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی , طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی , فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی

اطلاعیه

سرمایه‌گذاری یک شرکت از «چک» در ساخت دو نیروگاه خورشیدی در لارستان/ فرماندار: مدیران شهرستان موظف به پیگیری سریع امور سرمایه‌گذاری هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر اینکه حمایت از سرمايه‎گذاری داخلی و خارجی باید قوت گیرد، گفت: این سرمایه‎گذاران برای منطقه لارستان بزرگ مزایای بالایی دارند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در دیدار آقای ”زدنک سوبوتکا“ مدیر عامل شرکت «سولک» از کشور جمهوری چک در زمینه سرمایه‎گذاری خارجی در شهرستان، اظهار کرد: ورود هر سرمایه‎گذار در کنار افزایش تولید، اشتغالزایی، افزایش صادرات و مزایای دیگر، انتقال تکنولوژی را به دنبال دارد.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: لارستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فوق العاده ای است و زمینه برای سرمایه‌گذاری در آن فراهم است واین یک موقعیت ویژه برای شهرستان محسوب می شود و این مزیت ها امکان توسعه اقتصادی و عمرانی را بالاخص در حوزه انرژی های نو مانند برق خورشیدی فراهم می کند.

حسنی با تأکید بر حمایت مجموعه شهرستان از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، گفت: در این راستا مدیران دستگاه های اجرایی نیز به طور کامل موظف به پیگیری مستقیم و سریع امور مرتبط با سرمایه گذاری هستند.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران داخلی وخارجی لارستان را منطقه خوبی برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند؛ خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه سریعتر پروژه نیروگاه برق خورشیدی در لارستان اجرایی شود که قطعاً نتیجه خوبی برای مردم و سرمایه گذاران در بر خواهد داشت. معاون استاندار فارس بار دیگر همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی در پیگیری هر چه سریعتر این پروژه را خواستار شد.

آقای زدنک سوبوتکا مدیر عامل شرکت سولک از کشور چک هم در سخنانی گفت: منطقه لارستان قابلیت سرمایه گذاری های فراوان در زمینه های مختلف از جمله تولید برق خورشیدی را دارد، لذا ما دو نیروگاه ۱۰ مگاواتی در بنارویه و ۲۵ مگاواتی در جویم را با ارزش سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلار در دست اقدام داریم و فعلاً در حال گرفتن مجوز واگذاری زمین مورد نظر هستیم و به محض نهایی شدن آن به زودی کلنگ زنی و ساخت این پروژه با حضور مدیران کل استانی و شهرستانی انجام خواهد شد.

وی همکاری همه دستگاه‌های اجرایی منطقه و کشور را برای این امر ضروری دانست و ادامه داد: مشارکت مردمی در اجرای این طرح و استفاده از ظرفیت نهادهای مردمی منطقه در اولویت برنامه های شرکت است.

مدیر عامل شرکت سولک تصریح کرد: این پروژه در ابتدا به صورت پایلوت ۴ مگاواتی اجرا و با انعقاد قرارداد با شرکا و سرمایه گذاران اروپایی عملیاتی خواهد شد و امیدواریم با توسعه گسترده پروژه های در دست اجرا، منطقه لارستان به عنوان قطب فعالیت انرژی خورشیدی در ایران مطرح گردد.

وی با بیان اینکه از مسئولین اجرایی شهرستان و استان رضایت نسبی در پروژه وجود دارد؛ افزود: لارستان نسبت به استان موازی که اجرای پروژه های مشابهی را در حال پیگیری دارد، بسیار جلوتر است.

در این دیدار، مهندس حامد منصوری مدیر شرکت «نیرو چکاوک راگا» و «نیرو کادوس پویا» هم در خصوص اجرای این پروژه مطالبی را بیان کرد و گفت: ما با همکاری شرکت خارجی سولک از کشور چک در خصوص راه‌اندازی نیروگاه ۱۰ و ۲۵ مگاواتی لارستان پس از مراحل قانونی و دریافت مجوز زمین مورد نظر اقدام خواهیم کرد.

در این دیدار همچنین علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، حمید رضا اسدی از دفتر نماینده مردم لارستان، خنج و گراش و رؤسای ادارات منابع طبیعی، امور آب و شرکت توزیع برق لارستان نیز به بیان نقطه نظرات خود در تسریع طرح مذکور پرداختند.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

شرکت مدرن افروغ گستران انرژی | مجری نیروگاه خورشیدی

قم

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی ، طراح و مجری برق خورشیدی ویلایی ، فروش و نصب سیستم پمپ آب خورشیدی ، فروش دستگاه برق اضطراری (SOLAR_UPS)، فروش آبشیرین کن خورشیدی ، فروش آبگرمکن خورشیدی ، فروش دوربین مداربسته خورشیدی ، فروش پروژکتور خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 ساعت پیش